  • 1. Data: 2007-05-29 20:22:50
    Temat: Dlaczego w Citi znikla karta Citibank-Era ?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Wczoraj chyba znikla z oferty. Jest w TOiP, ale juz nie ma w kartach do zamowienia.
    Ktos wie cos na ten temat? Jest szansa, ze pojawi sie pozniej, czy raczej
    definitywnie zakonczyli wspolprace?

  • 2. Data: 2007-05-29 20:33:46
    Temat: Re: Dlaczego w Citi znikla karta Citibank-Era ?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 29 Maj, 22:22, "Krzysztofsf " <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Ktos wie cos na ten temat? Jest szansa, ze pojawi sie pozniej, czy raczej

    Być może ma to związek z tym, że Citi podpisał umowę z Plus GSM i tej
    firmy klientom będzie wydawał karty.

  • 3. Data: 2007-05-29 20:36:48
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    k...@g...pl <k...@g...pl> napisał(a):

    > amowienia.

    > net/
    >
    > By=E6 mo=BFe ma to zwi=B1zek z tym, =BFe Citi podpisa=B3 umow=EA z Plus GSM=
    > i tej
    > firmy klientom b=EAdzie wydawa=B3 karty.

    Ale pech :(
    Mam Ere.

  • 4. Data: 2007-05-29 20:49:27
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    ra9om1ak <r...@o...pl> napisał(a):

    > Nie tylko Ty masz ;] BTW, umowa na zbieranie pkt w Era Premia pewnie dalej
    > obowiazuje i tyle - pewnie za jakis czas zadzwonia zapytac sie, czy nie chce
    > Pan zmienic karty ;]]
    > No chyba ze jest gdzies jakis zapis, ze Citi moze nie miec dalej promocji
    > jezeli cos tam cos tam i pocalujcie nas w nos - ale nie sadze. Mozna
    > zadzwonic, co tez jutro uczynie.

    Ja u nich planuje karte w przyszlym roku :)
    Punkty era premia to jedno, ale darmowy citialert i bezkosztowe polaczenia w
    cithiphone poprzez numer ery, to mily gadget. Szkoda.

    Sadze, ze osoby juz posiadajace ta karte, do konca okresu waznosci beda mialy
    wszystko co wynika z TOiP.

  • 5. Data: 2007-05-29 21:02:16
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    By the way, ze strony PeKaO SA zniknęła informacja o karcie VISA Miles&More...
    Czyżby oznaczało to koniec wydawania tej karty?

    Sinus

  • 6. Data: 2007-05-29 21:12:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sinus" <s...@g...pl> wrote in message
    > By the way, ze strony PeKaO SA zniknęła informacja o karcie VISA
    > Miles&More...
    > Czyżby oznaczało to koniec wydawania tej karty?

    Nie wiem czy Pekao zaprzestanie jej wydawania, ale juz za moment LOT bedzie
    mial wspolna karte z Citi.

    MK

  • 7. Data: 2007-05-29 21:47:27
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f3i2t0$ds9$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    No chyba ze jest gdzies jakis zapis, ze Citi moze nie miec dalej promocji
    jezeli cos tam cos tam i pocalujcie nas w nos - ale nie sadze. Mozna

    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 8. Data: 2007-05-29 22:02:03
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MK napisał(a):

    > Nie wiem czy Pekao zaprzestanie jej wydawania, ale juz za moment LOT
    > bedzie mial wspolna karte z Citi.

    Ile to jest moment? Za 2 miesiace konczy mi sie waznosc, to bym sobie
    wymienil przy okazji - a nie pamietam na ile wczesniej trzeba powiadomic
    o ewnetualnej wymianie (lub rezygnacji, jesli nie wznowia za darmo ;))

    PG

  • 9. Data: 2007-05-30 05:52:54
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Krzysztofsf wrote:
    > Sadze, ze osoby juz posiadajace ta karte, do konca okresu waznosci
    > beda mialy wszystko co wynika z TOiP.

    Jak Raiffeisen skasowal karte partnerska NG to po kilku miesiacach przyslal nowa
    karte z informacja ze stara juz niebawem bedzie nieaktywana (pomimo, ze do konca
    jej waznosci bylo jeszcze 1.5 roku).

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-05-30 09:57:05
    Temat: Re: Dlaczego znikla karta Pekao Miles&More
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > "Sinus" <s...@g...pl> wrote in message
    > >

    > Nie wiem czy Pekao zaprzestanie jej wydawania, ale juz za moment LOT bedzie
    > mial wspolna karte z Citi.

    A może to dlatego, że teraz wydają wspólną kartę z Diners Club.