  • Data: 2002-11-04 08:28:01
    Temat: Re: Dlaczego SKOK daje tak duże oprocentowanie
    Od: "krab" <_...@h...pl___> szukaj wiadomości tego autora

    ..
    > Np. w punktach SKOKu we Wrocławiu. Kolega założył. Pozdrowienia Tensor1.

    jesli prawda jest (jak pisze Tresor), ze mozna zalozyc lokate nie bedac
    czlonkiem - to ___wydaje_mi_sie___, ze dochodzi do przekroczenia uprawnienen
    danego "skoka" oraz czystego zlamania prawa !
    ze strony wroclawskiego skoku - linki prowadza m,in, do statutu, w ktorym
    jest NP par 3: punkt 2.1
    "gromadzenie środków pieniężnych wyłącznie swoich członków"

    punkt taki wprost zabrania !! skokom czynnosci o istnieniu ktorych zglosil
    tresor i jest to jawne naruszenie prawa lub (do czego sie sklaniam) osoba
    nie zostala do konca poinformowana o ciazacych obowiazkach (i deko sie
    zdziwi przy wyplacie) - nie pierwszy zreszta raz - gdyz oszustwa tego typu
    juz na tej grupie byly zglaszane
    systematyczne przyjmowanie lokat od NIE-czlonkow - prowadzi wprost do kar
    pienieznych i innych ... na te organizacje i powinien sie tym zajac jakis
    organ
    byla juz kiedys wstepna debata w sejmie o tym temacie (z zamiarem
    likwidacji) ale jak widac sami sie o to prosza.