  • Data: 2002-11-05 15:28:00
    Temat: Re: Dlaczego SKOK daje tak duże oprocentowanie
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora

    Hello t...@p...onet.pl!

    01 Nov 02 21:54, t...@p...onet.pl -> do All:

    t> Nie wiem czy zostaje członkiem spółdzielni.

    Zostaje.

    t> Wiem natomiast, że korzysta z gwarancji SKOKowych bez dodatkowych
    t> opłat.

    Wnosi najczęściej minimum trzy opłaty: Wpisowe, udział i drobna opłate na SKEF.
    Członek "tylko lokujący" (w niektórych SKOK) może zostać zwolniony z
    comiesiecznych składek (n.p. tak jest u "Stefczyka").

    BTW: To SKOKi są _obowiązkowo_ ubezpieczone w TUW "SKOK" i one wnoszą składki.
    Klienci mogą się ubezpieczac w TUW "SKOK" na inne okoliczności (n.p. na wypadek
    śmierci) i wtedy wnoszą dodatkowe opłaty.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-