    From: "James" <m...@a...friko6.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego PKO BP odsyla klientow do...
    Date: Thu, 2 Oct 2003 13:25:26 +0200

    napisał w wiadomości news:blgtus$730$1@news.onet.pl...

    > Nasteonym razem z tym samym pojdzie do agencji

    a ja sadze ze powod moze pyc typowo 'polski' - rzeczywiscie ktos z rodziny
    moze pracowac w agencji i zwijac od tego prowizje. Tyle ze klient na tym
    traci, dlatego ze jego transakcje trafia do systemu bankowego dopiero
    wieczorem i to zakladajac ze agent codziennie chodzi do oddzialu z danymi
    (co w przypadku np. przelewow ma przeciez znaczenie)...
    Wg mnie jest to typowa prywata, nadajaca sie do pociagniecia takiego
    pracownika do odpowiedzialnosci...

    James