  • Date: Thu, 17 Oct 2002 16:30:28 +0200
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego Nordea może a mBank nie mo

    Dnia 02-10-17 10:49, Użytkownik Sark napisał:

    > I co na jednym i drugim potwierdzeniu masz takie same numery referencyjne
    > transakcji ?!?! ... nie wierzę, przyjżyj sie dokładnie

    spoko, numery ref. są różne, bo dla mBanku są to dwa różne przelewy, ja
    próbuję spojrzeć na to od drugiej strony: jak ktoś przyniesie mi takie
    "potwierdzenie" przelewu to chyba będzie ono dla mnie miało zerową
    wartość - dopóki nie zobaczę kasy na koncie. To nie jest problem tylko
    przelewu do ZUS, generować takie potwierdzenia można dowolnie (zlecać
    przelew, drukować, anulować, zlecić np. na inną kwotę, drukować).

    Jakoś przedtem nie myślałem o tym, dopiero jak dostałem do ręki
    (wydrukowałem) dwa potwierdzenia z wpłatą za to samo, ale na dwie różne
    kwoty coś mnie tknęło. A jeszcze do tego przyszło do mnie wezwanie do
    zapłaty zaległej faktury z NOM-u - sprawdziłem: przelew poszedł, mam
    papierowe potwierdzenie (złożenia zlecenia) wydrukowane przez siebie.
    Cholera.

    andy