  • 1. Data: 2007-03-31 06:45:13
    Temat: Dla pinujacych zakupy
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Z marketu heckerzy ukradli dane kart klientow oraz PINy
    ktorymi zawierdzali oni transakcje.
    http://biznes.onet.pl/0,1511700,wiadomosci.html

    Tym razem poszkodowana jest spora grupa klientow, ale
    gdy bedzie to kilka osob ciekawe czy wystawcy kart
    uwierza kazdemu, ze jego pin zostal skopiowany.

    Swoja droga to czy to normalne, ze sklepy trzymaja
    zapisane PINy do kart? Czy to moze jakis zwyczaj
    na wyspach?

    Jak to dobrze, ze mam karte na podpis:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-03-31 08:42:17
    Temat: Re: Dla pinujacych zakupy
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Marcin" wrote in message...

> [...]
    >
    > Swoja droga to czy to normalne, ze sklepy trzymaja
    > zapisane PINy do kart? Czy to moze jakis zwyczaj

    A może tam już maja Prima Aprilis

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2007-03-31 09:33:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marcin" <k...@k...de> writes:

    > Swoja droga to czy to normalne, ze sklepy trzymaja
    > zapisane PINy do kart? Czy to moze jakis zwyczaj
    > na wyspach?

    To raczej zabronione niz normalne, PIN "mozna uzywac" tylko do czasu
    uzyskania autoryzacji (lub odrzucenia itp). Podobnie z CV[CV]2.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2007-04-02 07:33:09
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 31 Mar 2007 08:45:13 +0200, Marcin napisał(a):

    > Swoja droga to czy to normalne, ze sklepy trzymaja
    > zapisane PINy do kart? Czy to moze jakis zwyczaj
    > na wyspach?

    To, że dziennikarze piszą bzdury o rzeczach o których nie mają pojęcia,
    staje się już normalne.