  • 11. Data: 2009-06-28 21:02:20
    Temat: Re: [Diners Club] - koniec spolpracy z Mastercardem?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 22:49:22 +0200, Mithos napisał(a):

    > "Prestiż". Czujesz się wyjątkowy

    Och, wierzę, że gdyby była ładniejsza z zewnątrz to byś się szarpnął ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<
    << http://zaklad.foto-krzyki.pl >>

  • 12. Data: 2009-06-28 21:02:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

  • 13. Data: 2009-06-28 22:20:19
    Temat: Re: - koniec spolpracy z Mastercardem?
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 28 Cze, 17:01, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Ty to chyba wszedzie masz problemy z platnoscia kartami :). Ja moge na
    > palcach jednej reki policzyc sklepy w ktorych DC nie moglem zaplacic.

    Wlasnie zarezerwowalem bilet na lot US Airways przez Orbitz i kiedy
    przyszlo do placenia, pojawil sie nastepujacy komunikat:

    "The following credit cards are not accepted by this airline: Diners
    Club, Carte Blanche."

    Hmmm... W swietle tego oraz po lekturze dotychczasowych wpisow na
    grupie mam niejasne poczucie, ze "brand" Diners Club jako taki zaczyna
    sie sypac.

  • 14. Data: 2009-06-28 22:46:36
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 28 Cze, 13:42, Filip <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Discover z
    > tego co pamiętam jest powszechnie akceptowany w USA (bradley.st, możesz
    > potwierdzić) ale nie wiem jak w Kanadzie.

    Discover jest delikatnie mowiac nieprzewidywalny. Przyklad z mojej
    wsi: w Starbucks - tak, w Subway - nie.
    Mimo ze na innej wsi moze byc inaczej, zdecydowanie odradzalbym
    podrozowanie po Stanach z karta Discover jako jedyna.

    Od jakiegos czasu podobno mozna jej uzywac tez za granica (wlaczajac w
    to Kanade, UK [w bankomatach] i... Chiny oraz Honduras), ale jeszcze
    nie sprawdzalem jak BARDZO mozna jej uzywac. :)

    Jedyne co mieli fajne to 5% Cashback Bonus (np. na wakacje m.in.
    benzyna, hotele, zoo i ksiegarnie) ale zaczeli wprowadzac ograniczenia
    i wtym roku od lipca do wrzesnia jest to "az do $300"... wartosci
    zakupow. Czyli CALE $15! No prosze panstwa...!

    Ich "podstawowy" Cashback (nie "bonusowy") jest beznadziejny, ale z
    ofert specjalnych da sie wyciagnac jakies $100 rocznie. Generalnie: w
    szufladzie przez ca. 9 miesiecy w roku. :)

  • 15. Data: 2009-06-29 06:46:03
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > Hmmm... W swietle tego oraz po lekturze dotychczasowych wpisow na
    > grupie mam niejasne poczucie, ze "brand" Diners Club jako taki zaczyna
    > sie sypac.

    Tez mam takie wrazenie. Moze to ich swiadoma decyzja aby pozostac produktem
    zupelnie niszowym? Szkoda bo podejscie do klienta juz posiadajacego karte i
    bezproblemowosc znakomita.

  • 16. Data: 2009-06-29 07:20:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 12:08:35 +0200, MK napisał(a):

    > "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    > news:20090628111453.7148897b@cartel... On Sat, 27 Jun 2009 22:39:11
    > +0200
    >
    > Chodziło im chyba raczej o "upraszczanie codziennego życia Klubowiczom"
    > - teraz będą mieli o wiele mniej bankomatów, w których mogą wypłacić, do
    > zapamiętania ;)
    >
    > Hehe... zwlaszcza, ze do tej pory wystarczylo zapamietac "wszystkie", a
    > teraz wypadaloby sie zapoznac ze strona http://www.dinersclubcash.com/,
    > ktora jeszcze nie dziala ;).

    W takim razie DC po prostu dba o swoich klientów, aby ćwiczyli swój mózg
    a przy okazji coś tam do kieszeni DC zawsze wpadnie w ramach walki z
    Krzysiem ;)

    Xenocide

  • 17. Data: 2009-06-29 07:21:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 15:46:36 -0700, bradley.st napisał(a):

    > Ich "podstawowy" Cashback (nie "bonusowy") jest beznadziejny, ale z
    > ofert specjalnych da sie wyciagnac jakies $100 rocznie. Generalnie: w
    > szufladzie przez ca. 9 miesiecy w roku. :)

    Wychodzi, że namiętnym kartowiczom, jedną szufladę można opędzlować i się
    nieźle obłowić ;)

    Xenocide

  • 18. Data: 2009-06-29 14:48:43
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 29 Cze, 03:21, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Wychodzi, że namiętnym kartowiczom, jedną szufladę można opędzlować i się
    > nieźle obłowić ;)

    Ale gdzie mi tam do namietnego! Ja nawet "klaserka" nie mam.
    Wyobrazasz sobie? :)

    A szuflada to metafora. Alegoria taka znaczy sie. Trzymam oczywiscie w
    bezpiecznej torbie z cukrem, gorna polka, trzecia szafka po lewej. ;)

  • 19. Data: 2009-06-29 14:57:33
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 29 Cze, 02:46, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Tez mam takie wrazenie. Moze to  ich swiadoma decyzja aby pozostac produktem
    > zupelnie niszowym? Szkoda bo podejscie do klienta juz posiadajacego karte i
    > bezproblemowosc znakomita.

    Nadal sie dziwie, ze robia sie "niszowi", a nie "elitarni". Tzn. ze
    maleja mozliwosci poslugiwania sie karta, a nie ze karta staje sie
    dostepna tylko "dla wybranych".

    Gdybym wydal $300 za Carte Blanche i pozniej okazaloby sie ze nie moge
    nia zaplacic za bilet lotniczy, raczej nie bylbym zadowolony.

  • 20. Data: 2009-06-29 15:35:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Och, wierzę, że gdyby była ładniejsza z zewnątrz to byś się szarpnął ;-)

    Nie ma szans ;)

    --
    Mithos