  • 21. Data: 2011-02-06 15:32:27
    Temat: Re: Deutsche Bank vs mBank - opinie
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-02-06 16:21, rafal000 pisze:

    > cały czas korzystam z doładowań konta simplus za pomocą mbanku

    Masz rację, to już działa. Rzadko się na konto w mBanku loguje i nie
    sprawdzałem dawno.

  • 22. Data: 2011-02-06 17:33:35
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 5.Getin-online-troche niedopracowany system on-line, ale do zakladania
    > lokat i ich obslugi moze byc. Bezplatna karta do wszystkich bankowatow,
    > bez spelniania zadnych warunkow.

    To już nie trzeba 300zł miesięcznie zrobić kartą, a wypłaty darmowe tylko z
    Euronetu a reszta z prowizją?
    Bo z tego powodu zlikwidowałem u nich kartę.

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2011-02-06 18:11:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Irokez" <n...@e...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To już nie trzeba 300zł miesięcznie zrobić kartą, a wypłaty darmowe tylko
    > z Euronetu a reszta z prowizją?
    > Bo z tego powodu zlikwidowałem u nich kartę.

    Czytaj ze zrozumieniem- GO to nie Getin Placowkowy. Tu nigdy nie bylo
    zadnych warunkow.

  • 24. Data: 2011-02-06 22:20:21
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-02-06 15:00, Piotr pisze:
    > - od kilku lat systematycznie pogarszające się oprocentowanie depozytów.
    > Dziś nie ma sensu trzymać u nich jakiejkolwiek większej kwoty, chyba że
    > do korzystania z emaklera.

    Oprocentowanie depozytow marne jest tak naprawde wszedzie. Chyba, ze
    naprawde z czyms jestem bardzo nie na biezaco i roznice w produktach
    finansowych innych niz lokaty (nie lubie zamrazania srodkow bez
    mozliwosci wzglednie szybkiego wyjecia) sa wieksze niz 2-3%

    Tak naprawde niebardzo mi robi, czy konto daje mi 3.75 czy 5% - jedno i
    drugie daje ochlap w perspektywie roku.

    mBank ma natomiast cholernie wygodne SFI, gdzie mam 90% swoich oszczednosci.

    > - bezprowizyjne wypłaty tylko z Euronetów, Cash4you, eCard i (chyba nie
    > wszystkich nawet) BZWBK. A 60PLN/rok za dodatkową usługę
    > bezprowizyjności we wszystkich bankomatach to IMHO przegięcie.

    To mnie akurat nie boli, bardzo, bardzo rzadko korzystam z bankomatow -
    a akurat, jakims trafem, wszedzie gdzie potrzebuje jest na horyzoncie
    euronet :)

    > - dość drogie karty kredytowe, z dużymi obrotami wymaganymi do
    > zwolnienia z opłat.

    Tutaj nigdy nie robilem porownania, wiec nie bede sie wypowiadal. mBank
    niestety uparcie KK dac mi nie chce, wiec zyje bez takowej.

    Za to za interfejs mBank ubostwiam - dziala szybko i nie zawiera
    graficznego smiecia (aczkolwiek IMHO ida w zlym kierunku - wolalem jak
    byli jeszcze bardziej spartanscy pod katem wizualnym), takze na
    telefonie, z czego czesto korzystam.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 25. Data: 2011-02-09 08:14:15
    Od: k_jak_krzys <k...@s...pl>

    On 5 Lut, 22:35, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
    > Wiaderko <k...@6...com> dared to write:

    > Nie, ponieważ wymóg posiadania konta jako warunek otrzymania kredytu jest niezgodny
    z prawem. A po drugie, dlaczego bank miałby zrywać umowę? Żeby już w ogóle nie
    zarobić?

    > k.

    W DB znaleźli sposób na ominięcie prawa. Umowę podpisujesz na marżę
    standardową z upustem który działa tylko wtedy gdy masz: konto (za 25
    PLN/ mies), oszczędzanie, lokatę itp. Generalnie możesz zaraz wszystko
    zamknąć, ale wtedy marża automatycznie wzrasta do poziomów mało
    konkurencyjnych. Ja się skusiłem i nie narzekam wybrałem konto i
    program oszczędnościowy jak policzyłem to i tak było taniej niż w
    innych bankach. Kredyt brałem w sierpniu 2010.

    Pozdrawiam
    Krzysztof