  • Data: 2009-01-13 19:36:08
    Temat: Re: Deficyt czyli waluta w czasach kryzysu
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz Drabak2" <m...@m...net.eu> wrote in message
    news:gkim1u$b61$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jeśli masz rację to nikt przy zdrowych zmysłach nie zatrudnia
    > amerykanina skoro może wyprodukowac coś w Chinach! Bajki pleciesz zatem
    > acan. Postaraj się lepiej to wyjasnić bo jak na razie mnie nie
    > przekonałeś.

    A to cos sie jeszcze produkuje w stanach oprócz pustych dolarów ?
    ( troche przejaskrawiam ale zupełnie celowo ).
    Ostatnio coś z napisem Made In USA widziałem chyba z 2 lata temu...
    Absolutnie nie sugeruje ze amerykanie nic nie produkuja. Owszem cos tam dla
    siebie robią lokalnie, no i robia spory R&D ale tak szczerze to najlepiej im
    wychodzi produkcja długów.

    george