  • 11. Data: 2011-08-29 18:58:42
    Temat: Re: Debilizm Alior banku!
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:j3gmi5$4rs$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem czemu cytujesz mnie i to jeszcze bez przeczytania tego co
    > napisalem, ale zdajesz sobie sprawe, ze te polgroszowki ci sie rozsypia po
    > jednym dniu? Chyba, ze zamierzasz chodzic codziennie i zakladac lokaty od
    > nowa.

    A po co mam chodzic do banku ? Wystarczy ze chodzilem do szkoly ;P

  • 12. Data: 2011-08-29 19:04:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Banda głupków.

    W naszym banku mamy gdzieś głupków takich jak ty...

    --
    marfi

  • 13. Data: 2011-08-29 19:51:10
    Od: adagol <a...@g...com>

    On 29 Sie, 20:26, "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>
    wrote:
    > Zadzwonilem na infolinie i pani powiedziala, ze za pomoca wizyty
    > w oddziale uzyskam ten login (podpisujac umowe o dostepie
    > elektroniczym). Mowila, ze nie bedzie to zwiazane z zadnymi
    > zobowiazaniami z mojej strony - podkreslilem, ze interesuja mnie
    > wylacznie te lokaty. Pani twierdzi, ze potem bede mogl skladac
    > wnioski o lokaty i ogladac je w systemie. Zobaczymy :)

    A mi powiedziała, że owszem, mogę podpisac umowe ramową i bedę widział
    lokaty w necie, ale wówczas mogę je zakładać jedynie w oddziale
    Alioru.
    Przez internet mozna zakłądać jedynie, gdy nie ma się dostępu do ich
    systemu. Dzwoniłem 2 razy i 2 różne konsultantki podąły takie info.
    Opisuje to na mbanku jako Inny w wątku alior.

  • 14. Data: 2011-08-29 20:03:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 20:54, mx pisze:

    > Sorry, ale co to ma do rzeczy? Powiększają w obydwu przypadkach:
    > Ja wpłacam 10x1000 zł, mam 17 gr*100 dni*10 szt.=170.00 PLN (6.205%).
    > Ty lokujesz 1x10000 zł, masz 1.65 zł*11 dni+1.66*37 dni+1.67*36
    > dni+1.68*16 dni=166.57 PLN (6.080%).
    > Oczywiście niczego nie sugeruję. Wot, matematyka.

    Przepraszam, dalem popis, ze nie umiem liczyc ;)

  • 15. Data: 2011-08-29 20:04:36
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    wiatrak napisał:

    > "Lokatę 100-dniową można założyć w oddziale banku, placówce partnerskiej lub - w
    przypadku osób niebędących
    > jeszcze klientami banku - za pośrednictwem wniosku internetowego dostępnego na
    stronie www.lokata.aliorbank.pl."

    A co zrobią gdy ich klient założy lokatę internetową. W regulaminie nie ma zakazu
    założenia klientowi lokaty
    przez internet, jest tylko w tym komentarzu

    > Dzwonię na infolinię:
    > Ja: A jeżeli nie byłbym waszym klientem, to wtedy mogę zakładać dowolną ilość przez
    internet, nawet
    > codziennie, nie przychodząc do placówki?
    >
    > Bank: Owszem, wtedy tak.

    Ale kiepski interes na tym zrobiłbyś, bo od każdego przelewu zwrotnego( za wyjątkiem
    pierwszego)pobiorą 5 zł i
    rewelacyjny rzekomo zysk diabli biorą.

    Udają głupiego ale zwój kanciasty rozum maja by cie okantować

    --
    Oli

  • 16. Data: 2011-08-29 20:10:50
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    > Sorry, ale co to ma do rzeczy? Powiększają w obydwu przypadkach:
    > Ja wpłacam 10x1000 zł, mam 17 gr*100 dni*10 szt.=170.00 PLN (6.205%).

    Czy Alior Bank na 100% prawidłowo zaokrągla odsetki bo spotkałem się ale to
    już dawno temu ze kilka banków źle zaokrąglało odsetki tzn. zawsze w dół
    nawet jak wychodziło np. 1,999 to dostawałem 1,99 a nie 2 zł

    A ja dopiero co założyłem sporą ilość lokat 4x4 w getinie ale pech :(
    No chyba że % bedzie spadać w przyszłym roku.

    Getin Online 4x4 + 1 zł 1 1006,68 122 dni - 6,0984% (pierwszy okres)
    kolejne 5,8012% około nie uwzglednia kapitalizacji.

    Damian

  • 17. Data: 2011-08-29 20:31:56
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    "adagol" <a...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...

> [...]
    > systemu. Dzwoniłem 2 razy i 2 różne konsultantki podąły takie info.
    > Opisuje to na mbanku jako Inny w wątku alior.

    Masz racje, zadzwonilem znowu, pytajac precyzyjnie o te kwestie
    i jest tak, jak napisales. Zaoszczedzies mi podozy do Stolicy
    Wojewodztwa, dziekuje :)

    Temat Alior Banku jest dla mnie zamkniety, bede musial zadzwonic
    do konsultanta GO i powiedziec, ze jednak chce te lokaty 5,79% :)

  • 18. Data: 2011-08-30 08:08:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 18:25:11 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Dzwonię na infolinię:
    (...)
    > Pozostaje mi podziękowac temu "bankowi" i pogratulować debilowi, który
    > to wymyślił. Nie dostaną ani grosza. Nie będę jak idiota jeździł do
    > placówki. Banda głupków.

    Hmmm czyli wychodzi na to, że to nowa forma łapania klientów na umowy
    ramowe. Dziwne są naprawdę poczynania Aliora, mimo naprawdę dobrego (www
    i pierwszych kk) cała reszta to poważny dramat.

    Właśnie miałem chwilę aby zerknąć w regulamin:

    Z regulaminu wynika, że te 7,5% to - terminowa lokata oszczędnościowa
    iLokata*

    I teraz pytanie zasadnicze - czy jest to lokata odnawialna czy nie? Ja
    tego ustalić z dokumentów Aliora nie mogę (nic nie znalazłem no ale może
    mnie ktoś poprawi). Ale w przypadku jeżeli byłaby to lokata nieodnawialna
    to mamy kolejny kwiatek z regulaminu w postaci:

    "6. Terminowa lokata oszczędnościowa standardowa może być:

    1) odnawialna - bla bla bla

    2) nieodnawialna - po upływie okresu umownego kapitał i naliczone odsetki
    są przelewane na wskazany rachunek rozliczeniowo-oszczędnościowy lub
    oszczędnościowy prowadzony przez Bank, zgodny co do waluty w walutą
    lokaty, którego Klient jest Posiadaczem lub pełnomocnikiem."

    Albo w oddziałach Aliora poważnie chyba hula wiatr i nudą wieje ;) albo
    to po prostu kolejny sprytny myk - wiadomo o co chodzi.

    * Tak w ogóle to teraz zwróciłem uwagę, że Aliorowi się chyba marzy
    status firmy Apple - ilokata? iregulamin? Co to za kocopoły?!?

    --
    xbartx

  • 19. Data: 2011-08-30 09:42:05
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > "6. Terminowa lokata oszczędnościowa standardowa może być:
    >
    > 1) odnawialna - bla bla bla
    >
    > 2) nieodnawialna - po upływie okresu umownego kapitał i naliczone odsetki

    Skladajac wniosek masz do wyboru obie opcje