  • 1. Data: 2012-08-16 15:22:13
    Temat: Debetowka Sync i platnosc w easyJet
    Od: Matt <m...@m...ms>

    Czy ktoś płacił kartą debetową Mastercard z Alior Sync w Easyjet? Jeśli
    tak, to czy było to potraktowane jako transakcja internetowa ze zwrotem 5%?
    Próbuję dzisiaj zapłacić debetówką Sync, wybieram typ karty "Karta
    debetowa MasterCard" i easyjet od razu zwraca komunikat błędu: Podany typ
    karty (np. Mastercard, Visa) nie zgadza się z podanym numerem karty.
    Sprawdź czy zaznaczony typ jest poprawny.
    Pierwsze 6 cyfr numeru mojej karty to 510259. Komunikat sugeruje, że numer
    karty został zweryfikowany (zgaduję, że sprawdzany jest tylko BIN/IIN w
    bazie tych numerów) i wyszło, że ten numer nie należy do karty debetowej
    MasterCard. Podejrzewam, że nawalił albo Alior źle oznaczając dany zakres
    numerów kart w jakimś systemie informatycznym, albo nawalił easyjet
    korzystając z jakiejś nieprawidłowej lub nieaktualnej bazy numerów.
    Alior twierdzi, że nic nie wie, żadne zapytania autoryzacyjne do nich nie
    dotarły.

    Matt

  • 2. Data: 2012-08-16 15:26:54
    Temat: Re: Debetowka Sync i platnosc w easyJet
    Od: "Ronnei Currane" <R...@o...ru>

    >Pierwsze 6 cyfr numeru mojej karty to 510259. Komunikat sugeruje, że numer

    wg mojej wiedzy nie ma kart o tym numerze

  • 3. Data: 2012-08-16 15:38:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Ronnei Currane" napisał w wiadomości grup

    > wg mojej wiedzy nie ma kart o tym numerze

    Natomiast tak w ogóle, to są. A to,że w bazach danych ten BIN może wskazywać
    np. na Credit Union w USA to już zapewne kwestia profesjonalizmu Aliora... O
    tyle jest to smutne, że przecież nie wydają tych kart od tygodnia...

  • 4. Data: 2012-08-16 15:40:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-08-16 15:22, Matt pisze:
    > Pierwsze 6 cyfr numeru mojej karty to 510259.

    Na pewno to jest taki numer? Na (tej) liście go nie ma -
    <http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Issuer_Identif
    ication_Numbers#Mastercard_.2851.2A.2A.2A.2A.29>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2012-08-16 15:40:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 16 Aug 2012 15:22:13 +0200, Matt napisał(a):

> [...]
    > easyjet korzystając z jakiejś nieprawidłowej lub nieaktualnej bazy
    > numerów. Alior twierdzi, że nic nie wie, żadne zapytania autoryzacyjne

    Z tego co pamiętam to jest to chyba problem z easyjet. Nie pamiętam już
    jaka kart debetowa (chyba delfin mBanku VISA) u nich nie działała -
    identycznie jak w Twoim przypadku ale działała na pewno VISA Polbanku.
    Też mnie to wtedy dziwiło, no ale VISA Polbanku i tak się lepiej
    nadawała, więc głębiej nie wnikałem.

    Xenocide

  • 6. Data: 2012-08-16 15:53:20
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 16 Aug 2012 15:40:34 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    > Na pewno to jest taki numer? Na (tej) liście go nie ma -
    > <http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Issuer_Identif
    ication_Numbers#Mastercard_.2851.2A.2A.2A.2A.29>

    Lista na wikipedii jest mocno niekompletna, dawno nie była aktualizowana.
    Aktualne listy IIN są płatne, na sieci można znaleźć kilka list, są nowsze
    niż na wikipedii lecz również niekompletne lub nieaktualne.

    Matt

  • 7. Data: 2012-08-16 18:03:05
    Od: "gazeta" <d...@g...pl>

    tification_Numbers#Mastercard_.2851.2A.2A.2A.2A.29>

    Moje obydwie karty Sync (PLN i USD) rowniez maja taki numer wiec
    "watkotworca" chyba nie klamie ...

    darek

  • 8. Data: 2012-08-16 23:18:58
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "gazeta" napisał:

    tification_Numbers#Mastercard_.2851.2A.2A.2A.2A.29>

    > Moje obydwie karty Sync (PLN i USD) rowniez maja taki numer wiec

    Moje mają również pierwsze 6 cyferek identyczne.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 9. Data: 2012-08-17 09:26:13
    Od: "Ronnei Currane" <R...@o...ru>

    > Moje obydwie karty Sync (PLN i USD) rowniez maja taki numer wiec

    i twoje też sa nie-warzne zagranicą

  • 10. Data: 2012-08-17 10:38:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2012 15:26:54 UTC+2 użytkownik Ronnei Currane napisał:

    > wg mojej wiedzy nie ma kart o tym numerze

    Kolina wypad.