  • 1. Data: 2012-08-16 14:45:12
    Temat: BZWBK wydzwania ...
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Jako, że nie jestem już klientem BZWBK to bank nagle postanowił o sobie
    przypomnieć. Ktoś długo dzwonił na domowy stacjonarny, ale nie
    odbierałem, bo spałem a przed chwilą na komórce wyświetlił się numer
    618851588 (co po krótkim google'aniu pozwoliło mi ustalić, że jest to
    numer BZWBK-u), ale nie porozmawiałem z tajemniczym nieznajomym
    telekonsultantem, bo od razu po odebraniu przeze mnie połączenie zostało
    przerwane (3 krótkie sygnały w słuchawce). Z czym dzwonią, wie ktoś?
    Zerknąłem na ich ofertę rachunków przed chwilą, bo może mógłbym stać się
    "synem marnotrawnym" i znów wrócić na łono tegoż banku, ale lektura TOiP
    skutecznie mnie od tego pomysłu odciągnęła.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/