  • Data: 2004-04-08 13:54:06
    Temat: Re: Debet w Inteligo?... dziwne
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J-S napisał:

    > Ja za to wogole nie moge sie cieszyc debetem,
    > Od ponad 2 lat wplywa na konto wyplata z zakladu pracy, place comiesieczne
    > rachunki, robie tez inne przelewy, dostaje przelewy m.in z transakcji
    > allegro, a nadal probujac skorzystac z debetu dostaje komunikat:
    > Przepraszamy, z weryfikacji Twoich danych wynika, że nie możesz ubiegać się
    > o debet ponieważ:
    >
    > Nie posiadasz zdolności kredytowej wymaganej do przyznania lub zwiększenia
    > Twojego debetu w rachunku.
    >
    > Czy jest to moze spowodowane tym, ze zakladajac konto nie pracowalem jeszcze
> [...]

    Hmmm. Ja zalozylem konto na samym poczatku, gdy powstalo Inteligo. Przez
    dwa lata przelewalem na nie okolo 1000 zl miesiecznie by poplacic
    rachunki i kupic czasem cos w internecie. Nie podawalem pracodawcy, ani
    nie przelewalem na konto wynagrodzenia. I jak wprowadzili debet, to mnie
    wpuscilo na strone z ankieta. Ale jej nie wypelnialem, bo na debecie mi
    nie zalezalo.

    Z tego wynika, ze nic nie wynika. ;-) Nie przelewalem wynagrodzenia,
    wykonywalem okolo 5 przelewow miesiecznie. Czasem placiclem karta (ale
    rzadko, jak cos zostawalo po zaplaceniu rachunkow). Konto czyscilem z
    reguly prawie do zera na koniec miesiaca. I bylem wystarczajaco aktywnym
    uzytkownikiem, zeby starac sie o debet.

    Bartol