    From: "globo" <g...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Debet w Inteligo?
    Date: Wed, 9 Jun 2004 10:08:32 +0200

    A wziąłeś pod uwage swój wiek ? Regularność wpływów ? Średnie saldo
    miesięczne, długość bycia ich klientem ? Sadzę, że ten algorytm jest tak
    napisany aby bank miał pewność, że nie zdaży sie sytuacja w ktorej debet nie
    bedzie spłacony. A w Twoim przypadku wlaśnie tak sie zdażyło dlatego Ci go
    zwiesili ;(

    globo