  • Data: 2004-06-09 11:50:56
    Temat: Re: Debet w Inteligo?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mawir" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    ====
    To opowiem moja śmieszna historię. Miesięczne obroty na koncie
    (wpłaty/wypłaty) to kilkadziesiąt tysięcy. Dostałem debet na koncie
    firmowym 300 zł (słownie : trzysta złotych) trochę mnie ruszyło ale w
    końcu machnąłem ręką - debet i tak był mi niepotrzebny (sprawdzałem
    tylko jak to działa). Wpłaty , jak to wpłaty od klientów, dość
    nieregularne. W każdym razie co miesiąc zawsze wpływa kilkadziesiąt
    tysięcy. No i musiało sie coś "omsknąć" - chyba wlazłem na debet i nie
    spłaciłem w terminie (nie wiem bo bank "nie ma obowiązku udzielać takich
    informacji"). Poślizg najwyżej parę dni.
    Debet został cofnięty, infolinia - "Bank nie ma obowiązku udzielać
    informacji z jakiego powodu", i teraz najśmieszniejsze : Mam komunikat
    "Brak zdolności kredytowej".
    ====

    Zdolnosc kredytowa to nie tylko "wydolnosc finansowa", ale rowniez ocena,
    czy klient "ma zwyczaj" splacac zobowiazania i przestrzegac umow.
    Sadzac po tym co napisales wyzej, ty do takich nie nalezysz.
    Masz tendencje do lekcewazenia swoich zobowiazan.
    Czasem to mija z wiekiem i dlatego systemy scoringowe kontroluja takie
    czynniki jak wiek, ustabilizowana sytuacja rodzinna itp.

    --
    Pozdrowienia
    ---