    From: mawir <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Debet w Inteligo?
    Date: Wed, 09 Jun 2004 03:10:46 +0200

    On 6/8/04 3:24 PM, niejaki Lech Dubrowski napisał:
    > U mnie bylo to samo. Pieniadze, ktore mialem na koncie Inteligo, po
    > polaczeniu bankow, zostaly zaliczone na debet na e-superkonto. Na moje
    > nieszczescie nie mialem zadnego debetu na koncie Inteligo i przez nastepne 2
    > dni mialem zablokowany rachunek.
    >
    > Po wplacie nie moge ustawic zadnegi debetu. Pojawia sie komunikat, ze nie
    > mam zdolnosci kredytowej

    To opowiem moja śmieszna historię. Miesięczne obroty na koncie
    (wpłaty/wypłaty) to kilkadziesiąt tysięcy. Dostałem debet na koncie
    firmowym 300 zł (słownie : trzysta złotych) trochę mnie ruszyło ale w
    końcu machnąłem ręką - debet i tak był mi niepotrzebny (sprawdzałem
    tylko jak to działa). Wpłaty , jak to wpłaty od klientów, dość
    nieregularne. W każdym razie co miesiąc zawsze wpływa kilkadziesiąt
    tysięcy. No i musiało sie coś "omsknąć" - chyba wlazłem na debet i nie
    spłaciłem w terminie (nie wiem bo bank "nie ma obowiązku udzielać takich
    informacji"). Poślizg najwyżej parę dni.
    Debet został cofnięty, infolinia - "Bank nie ma obowiązku udzielać
    informacji z jakiego powodu", i teraz najśmieszniejsze : Mam komunikat
    "Brak zdolności kredytowej".
    Szczerze "leje" na debet, ale jak ktoś mający co miesiąc wpłaty
    wysokości kilkudziesięciu tysięcy może "nie mieć zdolności kredytowej"?
    Mam poważne podejrzenia, że "tym" rządzi komputer. Jakiś tragiczny
    algorytm, który po spełnieniu danego warunku blokuje debet i już ...
    Ludzie (pracownicy Banku) albo nie mogą, albo boją sie ingerować.
    Zmieniam Bank dla zasady, bo zdaje sobie oczywiście sprawę, że im jeden
    czy dziesięciu takich klientów jak ja "wisi" ... przy tym przerobie
    nawet tego nie zauważą :)
    pzdr

    mawir