  • Data: 2017-03-22 19:10:58
    Temat: Re: Dawno ni ebyo o frankowiczach;)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 marca 2017 11:30:00 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    cze-zaczynaja-wygrywac-w-sadach-zapadly-dwa-wazne-wy
    roki/

    a-wygrana-frankowicza-z-bankiem-sad-kazal-oddac-50-t
    ys-zl/

    > Dawajcie linki do wyroków prawomocnych, a nie takie popierdółki z sądów
    > rejonowych :)

    Kolejny nieprawomocny;) Kropla drąży skałe
    http://natemat.pl/204187,przestancie-placic-to-gow-f
    rankowicz-wygral-z-bankiem-a-wyrok-w-tej-sprawie-to-
    zacheta-do-nieplacenia-rat

    I taki artykuł:
    http://natemat.pl/152991,ostra-prawnik-bierze-banki-
    na-cel-nie-bylo-zadnych-kredytow-we-frankach-byla-sp
    ekulacja-bankow-i-chciwosc

    "Barbara Garlacz, prawnik:
    O tym, że wygrana konsumentów jest już kwestią czasu.
    Branża bankowa broni się pokazując miliardy złotych strat, grożąc pozwami wobec
    Skarbu Państwa jeśli wprowadzone zostanie prawo o obowiązkowym przewalutowaniu?
    Część tych argumentów to słowa Związku Banków Polskich, który wiadomo czyje interesy
    reprezentuje. Nie podoba mi się szantażowanie polityków, że w razie wejścia w życie
    niekorzystnej ustawy banki będą się domagać odszkodowań w ramach ochrony inwestycji
    zagranicznych. Proponuję bankom, aby porozumiały się z klientami ,,po dobroci". W
    sądach, a to tylko kwestia 2-3 lat, mogą stracić znacznie więcej."