  • 11. Data: 2003-12-16 21:09:15
    Temat: Re: Darmowe konto dla Bartola ;-)
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Bartol - idz do lekarza - jestes chory na pewno ;-)))) Powaznie zas to zalóz
    > w mbanku - bedziesz mial system online. I zebys sie nie zdenerwowal
    > zakladaniem konta, to wydrukuj umowe i wyslij-tak jest najszybciej ;-)))

    Hmmm, moze faktycznie? Onlajn, to onlajn. A co w VW - beda wdrazali nowy
    system niedlugo, czy nie?

    Bartol

  • 12. Data: 2003-12-16 21:12:35
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Hmmm, moze faktycznie? Onlajn, to onlajn. A co w VW - beda wdrazali nowy
    > system niedlugo, czy nie?

    Przydałoby się, żeby wdrożyli - bo mnie np. to strasznie denerwuje ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-12-16 21:30:54
    Od: "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w mbanku - bedziesz mial system online. I zebys sie nie zdenerwowal
    > zakladaniem konta, to wydrukuj umowe i wyslij-tak jest najszybciej ;-)))

    polecam mBank ze swiadomoscia ze przesylanie papierkow jest denerwujace i
    czasochlonne.
    ale jak juz sie to uaktywni to uzywa sie z przyjemnosci
    w Lukasie denerwuje mnie system, poza tym zmieniaja TOiP od nowego roku( i
    musze sie wyniesc)
    VW - czekam na otwarcie konta wiec nic nie powiem..

    pozdro
    SirmarK

  • 14. Data: 2003-12-16 21:30:55
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > Przydałoby się, żeby wdrożyli - bo mnie np. to strasznie denerwuje ;-)))

    Niech przy okazji wdrożą nowych pracowników. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 15. Data: 2003-12-16 21:48:34
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl> napisał w wiadomości

    > polecam mBank ze swiadomoscia ze przesylanie papierkow jest denerwujace i
    > czasochlonne.
    > ale jak juz sie to uaktywni to uzywa sie z przyjemnosci

    Masochista ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 16. Data: 2003-12-16 22:01:04
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 16 Dec 2003 22:09:15 +0100, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Hmmm, moze faktycznie? Onlajn, to onlajn. A co w VW - beda wdrazali nowy
    >system niedlugo, czy nie?
    >
    >Bartol

    Nad czym ty sie w ogole zastanawiasz? Krytykowales dotad zarliwie
    mbank nawet nie majac tam konta? Jestes przez to niewiarygodny.
    Zakladaj konto i bedziesz krytykowal wiarygodnie :)

    Gral, pretorianin :)

  • 17. Data: 2003-12-16 22:08:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > No wiesz, jak zaloze i cos sie wywali, to jak przyp*&^%$#@ to dopiero
    > bedzie. ;-))))

    Ty nie badz taki pewien, ze ci zaloza!
    WB zalil sie ostatnio, ze jemu nie chcieli zalozyc w VB i gdzies tam jeszcze
    ;)
    Ja mu powiedzialem, ze to pewnie przez nazwisko ;)

  • 18. Data: 2003-12-16 22:08:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

  • 19. Data: 2003-12-16 22:12:26
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Ty nie badz taki pewien, ze ci zaloza!
    > WB zalil sie ostatnio, ze jemu nie chcieli zalozyc w VB i gdzies tam jeszcze
    > ;)
    > Ja mu powiedzialem, ze to pewnie przez nazwisko ;)

    Eeee, nie dojda, ze ja to ja. :-P

    Bartol

  • 20. Data: 2003-12-16 22:14:12
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Glenn" <g...@g...pl> napisała:

    > Bartol - idz do lekarza - jestes chory na pewno ;-)))) Powaznie zas to zalóz
    > w mbanku - bedziesz mial system online. I zebys sie nie zdenerwowal
    > zakladaniem konta, to wydrukuj umowe i wyslij-tak jest najszybciej ;-)))
    Ostatnio testowałem na kumpeli ten sposób - 14 dni od wysłania umowy do
    pełnej funkcjonalności konta (włącznie z aktywną VE i listą haseł
    jednorazowych)
    A wszyscy narzekają, że długo...

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?