  • Data: 2004-05-24 21:25:47
    Temat: Re: Darmowe karty kredytowe w mBanku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No panowie, cos marnie u Was z tym liczeniem ;-)
    > Wystarczy jednak kalkulator, zeby zauwazyc...
    > Wezmy przyklad:
    > 1-ego danego mies. dostaje wyplate (moze byc z zona ;-)) 5 tys. wkladam do
    > SEB2 w SFI lub CO, ... Czysty zysk to 124 zl
    Czysta teoria ...

    > Zalozmy jednak, ze ktos nie ma forsy wiec jej nie inwestuje przez okres 58
    > dni, ale splaca karte po 58 dniach z otrzymanej wlasnie wyplaty. Koszt
    > uzytkowania karty ten sam czyli 85 zl. Gdyby zamiast karty korzystal z
    > kredytu w koncie, wtedy koszt kredytu odnawialnego wyniesie:
    > 1% od przyznania 5000 = 50zl,
    A kto z pbb korzysta z kredytu, za którego przyznanie musi płacić?;-P
    mało to promocji i okazji do przeniesienia kredytu bez prowizji?

    > plus odsetki za 58 dni (np. 11,8% Multi) 93zl na 2 mies. x 6
    > mies.= 562zl. Tak wiec razem 612 zl rocznie.
    Tu już zupełnie przegiąłeś,
    uważasz że ktoś wydaje wszystkie swoje pieniądze już w dniu wypłaty,
    a potem przez miesiąc gryzie ścianę (+zapasy z lodówki ;-))
    i w dodatku za wszystko jest w stanie zapłacić kartą?
    A może oprócz tych 5 tyś/m-c wydanych pierwszego dnia kartą, osobno płaci
    za mieszkanie, media, telefony, polisy, przedszkole itd. itp.?

    > To co, moze jednak karta?
    Owszem używam,
    bo mi wygodnie i mi sie opłaci (wziąłem gratis :-))
    ale zamiast 5, mogłeś przyjąć 10 lub 20 tysięcy,
    a zyski wyszłyby Ci jeszcze większe :-D