  • 31. Data: 2006-09-18 12:28:25
    Temat: Re: Dane usuniete - Na co chip?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "V pay" <x...@a...pl> wrote in message
    news:1158569765.016532.9590@b28g2000cwb.googlegroups
    .com...

    > Ona działa jak kazda inna karta kredytowa z BZWBK a jesli chcesz juz
    > na 100% uzyć chipa to idz do multikina tam w kazdym jest CardPoint a w
    > CP zawsze uzywaja chipa

    Hehe... oczywiscie pojade na drugi koniec Warszawy ;). Fajnie wiedziec, ze
    gdzies dziala... moze z uwagi na to, ze mikroprocesor jest praktycznie
    bezuzyteczny zostala wgrana na niego tylko aplikacja obslugujaca program
    lojalnosciowy... ;).

    MK

  • 32. Data: 2006-09-18 21:11:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK" <
    > Ja mam inne karty. Karte BZWBK wzialem tylko ze wzgledu na chipa.
    > Okazuje
    > sie, ze chip jest tylko dla ozdoby ;).

    chip lepiej chroni interesy banku
    *** blad ***

  • 33. Data: 2006-09-20 21:07:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

    > No, i sie wybralem... Pierwszy raz ktos spojrzal na karte i wiedzial gdzie
    > ja wlozyc ;). Niestety... POS w ogole nie zareagowal na nia... Hm... opcje
    > sa 2...
    > 1/ pole magnetyczne uszkodzilo dane zapisane na chipie (raczej malo
    > prawdopodobne)

    Poddalem dzialaniu takiego samego pola magnetycznego karte SIM, dziala bez
    zarzutu. Pozostalo tylko sprawdzenie karty z POSie CardPoint. Jesli nie
    zadziala bedzie to oznaczalo, ze na karcie VISA Multikino nie ma aplikacji
    odslugujacej platnosci. Jesli zadziala bedzie to oznaczalo, ze aplikacje
    obsluguja tylko POSy CardPoint.

    MK

  • 34. Data: 2006-09-25 22:11:03
    Temat: Re: Zadzialalo - Na co chip?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > odslugujacej platnosci. Jesli zadziala bedzie to oznaczalo, ze aplikacje

    No, i udalo sie. Karta zadzialala... w POSie CardPointu. Tak wiec tzw
    zwiekszone bezpieczenstwo jest ograniczone do POSow WBK, w POSach innych
    aklajerow karta jest tak samo bezpieczna jak inna, wymuszajaca podanie PINu,
    bez chipa. Fajny bajer ;). Ciekawe czy karty Kredyt Banku dzialaja takze
    tylko w POSach KB ;).
    I jeszcze jedna ciekawostka. Autoryzacja trawala dosc dlugo (tak jak przy
    standardowej autoryzacji online), natomiast blokady ani sladu (BZWBK 24).

    MK