    From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: DG i zlecenie prywatnej KK?
    Date: Thu, 23 Jan 2003 15:36:06 +0100

    > 1. Rachunek oszednosciowy ! (Definicja? Co to jest? Czy jest nim ROR?)

    ROR jest rachunkeiem _oszczędnościowo_ rozliczeniowym.

    > 2. Rozliczenia pieniezne zwiazane z DG ! (Jakie rozliczenia? Definicja
    tego
    > rozliczenia?)

    Ja przyjmuję, że opłacanie faktur jest rozliczeniem pieniężnym. Można
    przyjmować inaczej - ale chodzi o to co przyjmie fiskus, ewentualnie sąd.

    > 3. Praktyka bankow pokazuje.

    co? :-)

    > 4. Nie tylko tu budzi watpliwosci. Na grupie pspp takze. W prasie
    branzowej
    > tez znajdziesz polemiki w tej kwestii?

    W usenecie wszystko budzi wątpliwości :-))

    > 5. Poza tym przepis jest od lat coraz trudniej egzekwowalny. (Udowodnij
    mi,
    > ktory z moich przelewow wychodzacych z mBanku jest rozliczeniem zwiazanym
    > DG).

    To nie ma nic do rzeczy w naszej dyskusji. Wyszliśmy od teorii - w praktyce
    wiem, że trudno to udowodnić.

    Krzysiek