  • 21. Data: 2002-11-28 11:58:17
    Temat: Re: DG i PZ - zawieszenie (Idea)
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <n...@h...pl> wrote in message
    news:666c.00000c0a.3de601eb@newsgate.onet.pl...
    > widzisz roznice?

    No nie bardzo ;-) bo zawiesiłem działalność w trakcie roku (marzec) i
    zaprzestałem wysyłania deklaracji, a w US działalność zawiesiłem :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 22. Data: 2002-11-28 12:07:15
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:as53tc$eu1$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > <n...@h...pl> wrote in message
    >
    > No nie bardzo ;-) bo zawiesiłem działalność w trakcie roku (marzec) i
    > zaprzestałem wysyłania deklaracji, a w US działalność zawiesiłem :-)

    To tylko pokazuje jak przepisy nie nadazaja za zmieniajaca sie
    rzeczywistoscia.

    Karol

  • 23. Data: 2002-11-28 12:09:07
    Od: n...@h...pl

> [...]
    >
    > No nie bardzo ;-) bo zawiesiłem działalność w trakcie roku (marzec) i
    > zaprzestałem wysyłania deklaracji, a w US działalność zawiesiłem :-)

    no to gratuluje
    mowimy tu o obowiazujacym prawie, a twoj przypadek, wybacz, go nie stanowi
    jesli doczekamy takich czasow kiedy powiedzenie 'a K.Kowalski tak zrobil'
    bedzie zwalnialo od odpowiedzialnosci karno-skarbowej, wtedy bedziesz mial
    calkowita racje;)
    radzilbym jednak, dla bezpieczenstwa portfela, trzymac sie mojej wersji

    P.S.
    jesli jestes VATowcem to zainteresuj sie swoim 'zawieszeniem' bo moze zabolec w
    przyszlosci

  • 24. Data: 2002-11-28 13:51:52
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > jesli jestes VATowcem to zainteresuj sie swoim 'zawieszeniem' bo moze
    zabolec w > przyszlosci

    Pytałem się już - na jakiej podstawie przedstawiasz swoje informacje. Na
    razie bardziej wiarygodny jest dla mnie US i kilka osób z
    pl.soc.prawo.podatki.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 25. Data: 2002-11-28 16:30:50
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:as4shl$bo2$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    >
    > Zarejestruj działalność i podaj datę uruchomienia działalności. Dostaniesz
    > REGON. Następnego dnia zawieszasz działalność i już ;-)

    Ale to jest chyba srednio oplacalne - o ile dobrze pamietam to ponad 100 PN
    placilo sie w UM, a pozniej pobiec do GUS, ZUS, US ;) szkoda zachodu ;)

    --
    JaKi

  • 26. Data: 2002-11-28 16:34:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <n...@h...pl> napisał w wiadomości

    > napisalem przeciez ze 'zawieszenie' interesuje tylko ZUS, dla urzedu
    skarbowego
    > taka instytucja nie istnieje (i w trakcie 'zawieszenia' nalezy skladac
    > deklaracje podatkowe)

    Sklada sie takze w US zawiadomienie o zawieszeniu DG (w formie zwyklego
    pisma)

    --
    JaKi

  • 27. Data: 2002-11-28 17:05:24
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Ale to jest chyba srednio oplacalne - o ile dobrze pamietam to ponad 100
    PN
    > placilo sie w UM, a pozniej pobiec do GUS, ZUS, US ;) szkoda zachodu ;)

    Ja płaciłem 135 w UM, za VAT płaciłem 140! (oczywiście VAT można sobie
    pominąć). Nie wiem jak w Idei, ale kiedyś w Erze opłacało się mieć taryfy
    Biznes. Teraz IMHO nowe taryfy Ery Moja są lepsze od Biznes - co jest już
    lekko chore ;-)

    K. Kowalski

  • 28. Data: 2002-11-28 18:18:35
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:as5lt6$muj$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    Nie wiem jak w Idei, ale kiedyś w Erze opłacało się mieć taryfy
    > Biznes. Teraz IMHO nowe taryfy Ery Moja są lepsze od Biznes - co jest już
    > lekko chore ;-)

    Sa tansze telefony w Meritum niz w Optimie :) np:
    - M20 - N6310i - 199 PLN
    - O15 - N6310i - 599 PLN

    ale robi sie juz lekko OT ;)

    --
    JaKi

  • 29. Data: 2002-11-28 18:55:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Sa tansze telefony w Meritum niz w Optimie :) np:
    > - M20 - N6310i - 199 PLN
    > - O15 - N6310i - 599 PLN

    Wcale nie OT! W promocji "Top z kartą" są przecież Nokie 6510 za 49zł w
    Optimie! :-)))
    Warunek: zakup kartą wypukłą i opłacanie tak rachunków poprzez stałe
    obciążanie karty (min. pół roku).

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 30. Data: 2002-11-28 19:11:48
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:as5sbj$pba$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Wcale nie OT! W promocji "Top z kartą" są przecież Nokie 6510 za 49zł w
    > Optimie! :-)))
    > Warunek: zakup kartą wypukłą i opłacanie tak rachunków poprzez stałe
    > obciążanie karty (min. pół roku).

    Kata "PolkardBIB/Tempo" tez? ;)
    http://idea.pl/meritum/formy_platnosci/stale_zleceni
    e_obciazenia_karty_kredy
    towej.shtml

    Ale tak abstrachujac od literowek - dziwne ze zakup tez musi byc dokonany
    karta - to dyskryminuje (i dobrze ;D) przedstawicieli Ideii ktorzy nie
    akceptuja kart.

    --
    JaKi