  • 1. Data: 2002-11-26 22:07:19
    Temat: Wygrałem z ING Śląski!! I co teraz?
    Od: "DeDe" <c...@p...onet.pl>

    W skrócie: konto zamykałem w 1999. Moje gapiostwo - nie wziąłem dokumentu
    potwierdzającego zamknięcie. Panienka w okienku nie zamknęła konta. Nie
    prowadzę żadnych transakcji na koncie bo myślę że zamknięte. IX 2002 dostaje
    zawiadomienie o debecie 800zł (narosło tylko za opłaty za prowadzenie konta
    bo w 1999 została 1zł!) i straszą mnie okropnymi odsetkami, itd. Wkurzam
    się, piszę pisma, ale wpłacam bo odsetki - stawiają mnie pod murem ("jak
    Pan dziś nie wpłaci to od jutra znowu opłata miesięczna i odsetki
    codziennie, itp.) Czytam jeszcze raz dokładnie umowę i stwierdzam, że nie
    dopełnili przez te prawie 3 lata paru punktów umowy. Punktuję im zarzuty ( w
    sumie znalazłem 9). Piszę jeszcze raz i Dyrektor oddziału wzywa mnie na
    rozmowę. Przyznaje mi rację i proponuje zwrot wpłaconych karnie przeze mnie
    pieniędzy. Ot tak po prostu mam podać konto na które oni wpłaca pieniądze.
    Ale, że cała ta sytuacja kosztowała mnie sporo zdrowia, nerwów i czasu
    (ponad 4 miesiące ciągania się!) zastanawiam się czy nie zażądać od nich
    dodatkowego odszkodowania. I tu pytanie do Was. Czy jest jakakolwiek szansa
    na takie odszkodowanie? Czy ktoś ma w tej kwestii doświadczenia? Czy dać
    sobie spokój i kazać im przelac tylko pieniądze wpłacone za "lewy" debet?

    Pozdrawiam

    Witek

  • 2. Data: 2002-11-27 00:13:34
    Temat: Re: Wygrałem z ING Śląski!! I co teraz?
    Od: s...@p...onet.pl

    1.Możesz o to wystapić do banku - oszkodowanie: ale są nikłe szanse.
    2.Arbiter bankowy- odpada bo problem został rozwiązny, wątpię, ale możesz
    spróbować.

    3.Najpewniejszy sposób - sprawa z powództwa cywilnego, jak ich postraszysz to
    może pójdą na ugodę, żeby nie robić szumu wokół tej sprawy.

    cześć

  • 3. Data: 2002-11-27 07:10:28
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "DeDe" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    [.........]
> [...]
    mnie
    > pieniędzy. Ot tak po prostu mam podać konto na które oni wpłaca

    skoro już dyrektor uznał Twoją rację to poproś o jakąś rekompensatę
    wydatków - koszty przelewów, koszty komunikacji itp..

    Kasy pewnie nie dostaniesz, bo nie będą wiedzieć jak to zaksięgować (to jest
    największy problem większych firm, których nie obsługują sami właściciele),
    ale może jakiś prezent z promocji, korzystny kredyt lub coś w tym rodzaju

    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2002-11-27 08:09:17
    Od: s...@p...onet.pl

    Bierz kasę i olej ich (po co dalej tracić czasi nerwy)

  • 5. Data: 2002-11-27 14:31:53
    Od: "Andrzej Jasinski" <a...@p...onet.pl>

    Bierz kase i olej ich na maksa.
    Wez tylko koniecznie pisemne potwierdzenie, ze zamkneli konto itp z
    pieczatka banku i podpisem pracownika.

  • 6. Data: 2002-11-27 18:39:49
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    Hehe ja dzisiaj zamknełem tam konto i dopiero parę kilometrów jak sie
    oddaliłem złapała mnie refleksja iż nie mam żadnego potwierdzenia.