  • Data: 2016-06-01 17:16:39
    Temat: Re: DB
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 1 Jun 2016 15:23:57 +0200, t-1 napisał(a):

    > http://pl.blastingnews.com/ekonomia/2016/02/deutsche
    -bank-bankrutem-czy-niemcy-pograza-swiatowa-gospodar
    ke-00778521.html

    Zamieszczając ten link chcesz powiedzieć że DB upadnie czy wręcz
    przeciwnie? :) A poza tym, mam wrażenie że mówisz o innym banku. Ja
    mówię o tym:
    https://www.deutschebank.pl/nota-prawna.html
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a