  • 1. Data: 2003-02-03 07:15:22
    Temat: Czyzby konkurent PayPal ? Ktos korzystal ???
    Od: "majus74" <m...@g...pl>

    Witam,
    Ktos o nich slyszal?
    Niby to samo co PayPal.

    http://www.moneybooker.com

    Co o nich myslicie?

    PZDR
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-02-03 10:20:06
    Temat: Re: Czyzby konkurent PayPal ? Ktos korzystal ???
    Od: "Marcin Doliwa" <N...@w...pl>

    Użytkownik "majus74" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b1l4us$1ou$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Ktos o nich slyszal?
    > Niby to samo co PayPal.
    >
    > http://www.moneybooker.com
    >
    > Co o nich myslicie?

    To moze jeszcze www.neteller.com tez cos w tym stylu, uzywal juz ktos tego?

    Marcin Doliwa

  • 3. Data: 2003-02-03 16:12:54
    Od: Szczepan <x...@i...pl>

    [ Jakiś czas temu, majus74 napisał(a): ]

    >http://www.moneybooker.com
    >
    >Co o nich myslicie?

    maja bardzo mala prowizje od wyplaty 1,5e na konto bankowe i bardzo szybko kasa
    znajduje sie na koncie (nastepny dzien po zleceniu wyplaty)
    --
    pozdrawiam,
    Szczepan

  • 4. Data: 2003-02-04 05:12:46
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    majus74 <m...@g...pl> wrote:

    > http://www.moneybooker.com

    Już miałem napisać że zjadłeś s, ale jeszcze sprawdziłem, i ku mojemu
    zdziwieniu bez s też mają adres. Na szczescie to tylko CNAME do
    www.moneybookers.com a nie jakiś fake.

    A co myślę: nie mam zastrzeżeń. Spoko. Jeszcze mi nic nie ukradli, jak
    ukradną to dam znać.

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl

  • 5. Data: 2003-02-04 12:22:57
    Od: "WindEr" <w...@w...pl>

    Użytkownik majus74 w wiadomości do grup dyskusyjnych...
    > Witam,
    > Ktos o nich slyszal?
    > Niby to samo co PayPal.

    http://e-platnosci.23.pl/wirtualne_platnosci.htm