  • 31. Data: 2012-11-27 11:29:02
    Temat: Re: Czytnik Kindle od mBanku za karte kredytowa
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-25 11:01, kowtow pisze:
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/13544
    545?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_330&a=1661

    Czy we wniosku wpisuje się gdzieś kod gruponu?

    pzdr
    Zyga

  • 32. Data: 2012-11-27 15:54:45
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Czy we wniosku wpisuje się gdzieś kod gruponu?

    Nie

  • 33. Data: 2012-11-27 18:26:43
    Od: "Artur M. <czytacz>" <a...@p...onetT.pl>

    On 11/26/2012 10:50 PM, Piotr Hołda wrote:

    > Jeżeli zamierzasz zrezygnować to po co te 120 transakcji?

    Na wypadek gdybym zapomniał zrezygnować ;-)

    --
    Artur M. <czytacz>

  • 34. Data: 2012-11-30 19:34:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 26 Nov 2012 10:48:15 -0800 (PST), b...@g...com wrote:

    545?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_330&a=1661

    >Ja skorzystałem z poprzedniej, uzyskanie kart w moim przypadku nie było bułą z
    masłem.
    U mnie w tym tygodniu było tak:
    poniedziałek 14:30 rejestracja wniosku
    15 minut później wniosek rozpatrzony pozytywnie
    15 minut później podpisałem umowę sms
    wtorek 08:00 dostałem potwierdzenie wydania karty
    środa wysyłka karty (stempel pocztowy na kopercie)
    piątek otrzymałem kartę

    WAM

  • 35. Data: 2012-11-30 20:06:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 30 Nov 2012 19:34:17 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    >15 minut później podpisałem umowę sms
    >wtorek 08:00 dostałem potwierdzenie wydania karty
    >środa wysyłka karty (stempel pocztowy na kopercie)
    Autouzupełnienie:
    piątek godz. 20 - otrzymałek potwierdzenie zawarcia umowy wysłanej
    przez mbank we wtorek. Listonosz miał kaprys i doręczył kopertę na
    inny adres (adresat listu był poprawny) - dobrzy ludzie donieśli mi na
    właściwy :)

    WAM