  • 1. Data: 2004-04-26 18:06:30
    Temat: Czyjś wyciąg z rachunku u mnie
    Od: "Milosz" <c...@p...fm>

    Witam wszystkich,
    Jeżeli to NTG to przepraszam, ale spróbuję tutaj.
    Dostałem dzisiaj listem poleconym od SKOK z Ornontowic czyjś wyciąg z
    rachunku na papierze firmowym z Eurobanku. Zarówno na kopercie jak i na
    wyciągu jest mój adres, nie zgadza się tyklo ostatnia cyfra w kodzie
    pocztowym. Nigdy nie miałem do czynienia ani ze SKOK ani Eurobankiem, no i
    moje pytanie: skąd te instytucje miały mój adres? No i czy to olać czy coś z
    tym zrobić? Jeszcze pytanie z czystej ciekawości czy te dwie instytucje mają
    ze sobą coś wspólnego?
    ps. Jestem z Krakowa, z operacji na wyciągu wnioskuję, że właściciel konta
    też jest z Krakowa. Dwa razy utraciłem dowód osobisty, może to ma coś do
    rzeczy?

    pozdrawiam Miłosz

  • 2. Data: 2004-04-26 20:47:41
    Temat: Re: Czyjś wyciąg z rachunku u mnie
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > konta
    > też jest z Krakowa. Dwa razy utraciłem dowód osobisty, może to ma coś do

    A nazwisko tez Twoje ? Czy tylko adres?

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 3. Data: 2004-04-26 20:54:27
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Milosz wrote:
    > ps. Jestem z Krakowa, z operacji na wyciągu wnioskuję, że właściciel
    > konta też jest z Krakowa. Dwa razy utraciłem dowód osobisty, może to
    > ma coś do rzeczy?

    Może być tak, że ktoś posługując się twoim dowodem otworzył konto i będzie
    próbował np. wyłudzić kredyt.
    Lepiej zadzwoń do tego SKOKu.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-04-27 05:43:59
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    > Może być tak, że ktoś posługując się twoim dowodem otworzył konto i będzie
    > próbował np. wyłudzić kredyt.
    > Lepiej zadzwoń do tego SKOKu.

    jak wyzej - isc warto
    idz - wyplac co twoje i zamknij konto :-))

  • 5. Data: 2004-04-27 14:15:33
    Od: "Milosz" <c...@p...fm>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości
    > A nazwisko tez Twoje ? Czy tylko adres?

    Imię i nazwisko moje, jak napisałem niezgadza się tylko ostatnia cyfra w
    kodzie pocztowym.

    pozdrawiam Miłosz

  • 6. Data: 2004-04-27 14:30:17
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Imię i nazwisko moje, jak napisałem niezgadza się tylko ostatnia cyfra w
    > kodzie pocztowym.

    Oo, to przychylam się do rady poprzednika - natychmiast bym poszedł do
    tego banku i wypłacił 'twoje' pieniążki i zamknął konto ;) Z tym, że po
    kilku dniach możesz spodziewać się wizyty panów w dresach pod swoim
    adresem.
    Możesz być pewien, że ktokolwiek otworzył to konto na Twoje nazwisko,
    szykuje przekręt. Sprawa do zgłoszenia w banku i na policji na pewno.

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 7. Data: 2004-04-27 16:54:18
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Milosz wrote:

    > Imię i nazwisko moje, jak napisałem niezgadza się tylko ostatnia
    > cyfra w kodzie pocztowym.

    Bo w dowodzie nie było i ktoś wymyślał. Jak pisałeś, też z Krakowa to się z
    grubsza w organizacji poczty orientuje.
    Zdecydowanie - do SKOK i na policję.

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-04-27 17:18:15
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Oo, to przychylam się do rady poprzednika - natychmiast bym poszedł do
    > tego banku i wypłacił 'twoje' pieniążki i zamknął konto ;) ...
    To nie będzie takie proste,
    najpierw musiałby zmienić w banku numer DO na aktualny :-)