  • 1. Data: 2004-04-26 16:24:39
    Temat: 5 % na 5-lecie w Nordea Bank Polska
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Grupa Nordea świętuje w tym roku 5-lecie obecności w Polsce. Z tej okazji
    Nordea Bank Polska przygotował dla swoich klientów specjalną ofertę - 5
    proc. na pięciolecie.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5018

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-26 16:39:40
    Temat: Re: 5 % na 5-lecie w Nordea Bank Polska
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:c6jd40$fiv$1@news.onet.pl...
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,5018

    I tam czytamy, że:
    "Aby skorzystać z "urodzinowej oferty" w banku Nordea wystarczy mieć 500
    zł."

    Zaś na http://www.nordeabank.pl/pl/article/7251.html czytamy:
    "Minimalna kwota lokaty 5 000 PLN"

    To jak to w końcu jest?

    RJCz

  • 3. Data: 2004-04-26 16:44:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafał J. Czekała <r...@w...pl> wrote:
    > To jak to w końcu jest?
    > RJCz

    Zaraz napisze, ale nie wiem kiedy dostane odpowiedz.
    Cos podejrzewam, ze jednak 5 tys.

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-04-27 07:48:52
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Grupa Nordea świętuje w tym roku 5-lecie obecności w Polsce. Z tej okazji
    > Nordea Bank Polska przygotował dla swoich klientów specjalną ofertę - 5
> [...]

    Uwzgledniajac rolowanie dotychczasowej lokaty 1m-c 4,7% zmiana jest
    niewielka.. Ale zawsze jakis plusik choc koniecznosc zamrazania pieniedzy na
    dluzej.

    D.

  • 5. Data: 2004-04-27 08:05:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafał J. Czekała <r...@w...pl> wrote:
    > To jak to w końcu jest?

    Przez Internet trzeba skorzystac z eDepozytu i wymagana kwota to 5 tys. W
    placowce 500 zl

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-04-28 13:18:29
    Od: "mimi" <b...@w...pl>

    >Przez Internet trzeba skorzystac z eDepozytu i wymagana kwota to 5 tys. W
    >placowce 500 zl

    NIe trzeba korzystać z e-depozytu ale można.

    Przez internet można też założyć lokatę o stałym oprocentowaniu i minimalnej
    kwocie 500 zl.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl