  • 1. Data: 2002-02-05 22:39:45
    Temat: Czy znow chca zabrac z naszych funduszy emerytalnych????
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020205/ekonomia/ekon
    omia_a_2.html

    "Przedsiębiorczość - Rozwój - Praca. Strategia gospodarczego
    rozwoju Polski na lata 2002-2005". Takim tytułem opatrzony jest
    dokument, który zawiera propozycje rządu ożywienia gospodarki,
    m.in. poprzez nowe formy finansowania budownictwa mieszkaniowego
    i inwestycji infrastrukturalnych. Rząd nie ma pieniędzy w
    budżecie, chce więc w tym celu wykorzystać pieniądze prywatne,
    jak choćby oszczędności gospodarstw domowych zgromadzone w
    bankach, pieniądze odkładane w otwartych funduszach emerytalnych
    czy też kapitał prywatny w innej formie. Ale nie chce zmuszać
    inwestorów metodami administracyjnymi do finansowania takich
    przedsięwzięć. Stąd pomysł gwarancji i poręczeń."

    niepokoi szczegolnie "pieniądze odkładane w otwartych funduszach
    emerytalnych"

    co o tym myslicie?

  • 2. Data: 2002-02-06 00:39:11
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Piotr" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > niepokoi szczegolnie "pieniądze odkładane w otwartych funduszach
    > emerytalnych"
    >
    > co o tym myslicie?

    Reformę edukacji wstrzymali.
    Reformę służby zdrowia też (Likwidacja Kas chorych)

    To dlaczego mieliby oszczędzić OFE'rmy ?
    :))))))))

    Kamil
    c...@h...pl

  • 3. Data: 2002-02-06 06:43:12
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl>
    napisał w wiadomości
    > Reformę służby zdrowia też (Likwidacja Kas
    chorych)

    Ależ oni to reformują tylko inaczej :-))))

    Sark

  • 4. Data: 2002-02-06 09:20:02
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Sark" <
    > Użytkownik "camokiller" <
    > chorych)
    >
    > Ależ oni to reformują tylko inaczej :-))))

    poprawiają po reformatołach ;-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-02-07 00:35:15
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    > poprawiają po reformatołach ;-)

    [ot]
    Jedyna "reforma" jaka obserwuje na razie to wymiana ludzi na swoich...
    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 6. Data: 2002-02-07 00:46:03
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >[ot]
    >Jedyna "reforma" jaka obserwuje na razie to wymiana ludzi na swoich...

    Kadry - najważniejsze są kadry :))

    A te fundusze to też jakieś takie - nic tylko myślą o zysku,
    a gdzie wrażliwość społeczna?
    I jeszcze chcą wywozić nasze polskie pieniądze mydląc oczy
    jakąś tam dywersyfikacją ryzyka :)

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl