  • Data: 2018-07-05 22:08:14
    Temat: Re: Czy zbliżeniówki są już bezpieczne? ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 21:47:34 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Poziom strachu każdy ma inny, więc sam oceń.

    Ja w zasadzie trzymam toto w grubym portfelu gdzie tkwi cała masa różnego
    badziewia, więc pewnie te NFC miałoby problem się przez to przebić :>
    Ale tak pytam czy słyszy się o jakiś aferach z tym związanych czy raczej nie.
    Ostatnio mi się obiła o uszy sprawa z wrocławskimi biletami MPK które
    miały być kupowane dotykowo i takoż sprawdzane, ktoś posiał panikę że
    nastąpi wysyp pseudokanarów z czytnikami do okradania kart. Ale jakoś
    wątek padł i nie wiem czy ów wysyp nastąpił ;)

    L.