  • Data: 2018-07-06 10:39:47
    Temat: Re: Czy zbliżeniówki są już bezpieczne? ;)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 lipca 2018 10:06:05 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Moim zdaniem jak banki w końcu powłączały zabezpieczenia, które były w
    > kartach od zawsze to użycie kart zbliżeniowych jest w miarę bezpieczne.
    > P.G.

    O, a jakie to zabezpieczenia, które były wyłączone kiedyś, a teraz działają?

    Jedyna rzecz, jaką widziałem, która była wyłączona, a której włączenie było
    spowodowane pojawieniem się pikaczowych kart płatniczych, to mechanizm unikania
    kolizji w warszawskich kasownikach i bramkach w metrze - kiedyś nie dało się
    przyłożyć wizytownika, w którym miało się kartę wiejską oraz pikaczową płatniczą -
    było czerwone światełko, potem zaczęło działać w większości - choć trafiają się
    jeszcze takie, w których nie włączyli i albo trzeba kartę wyjąć albo rozłożyć
    wizytownik.