  • 11. Data: 2009-10-03 18:32:42
    Temat: Re: Czy zapytania kredytowe w BIK obniżają scoring ?
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Zależy jak sobie bank scoring liczy. :-)
    > O ile pamiętam, to ten własny scoring Biku jest obniżany przez każde
    > zapytanie o nowy kredyt, a podwyższany przez każdy udzielony kredyt, czy
    > jakoś tak... :-)
    Ten BIKowski scoring jest do niczego. Według niego mam zdolność
    kredytową "poniżej średniej". Aktywnych jest kilka kredytów, na
    wszystkich same "0" i ani słowa wyjaśnienia z czego wynika owo
    obniżenie. Zamówiłem to raz z ciekawości i więcej nie zamierzam,
    zwłaszcza, że listonosz narzeka, że to strasznie ciężkie jak na list
    polecony ;-)

  • 12. Data: 2009-10-03 20:08:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Filip" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ciekawości i więcej nie zamierzam, zwłaszcza, że listonosz narzeka, że to
    > strasznie ciężkie jak na list polecony ;-)

    Hehe... Citi podobno teraz tylko z tego scoringu korzysta, wiec gdybys
    chcial jakis produkt Citi to moglbys byc wielce zawiedziony...

    MK

  • 13. Data: 2009-10-04 00:09:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > No jasne, a jak ktoś chce wysondować, który kredyt jest lepszy, bardziej
    > korzystyny to też jest kombinatorem/oszustem ?

    zwykle kilka zapytań blisko siebie jest traktowane jako jedno.
    Zależy jak liczą.