  • 1. Data: 2009-10-03 09:49:53
    Temat: supermarket funduszy poza mbankiem
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    czy jeszcze jakis inny bank poza mbankiem oferuje podobna usluge jak
    supermarket funduszy inwestycyjnych - nie musi byc az tak duzo funduszy, ale
    tez by nie byly to tylko fundusze tylko jednego towarzystwa oraz by oplaty
    za nabycie byly jak w mbanku 0 zl?

  • 2. Data: 2009-10-03 09:58:22
    Temat: Re: supermarket funduszy poza mbankiem
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "eg" news:ha76nk$e9o$1@news.wp.pl

> [...]
    ale
    > tez by nie byly to tylko fundusze tylko jednego towarzystwa oraz by oplaty

    Multibank? :)

  • 3. Data: 2009-10-03 10:04:02
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    eg pisze:
> [...]
    > tez by nie byly to tylko fundusze tylko jednego towarzystwa oraz by oplaty

    www.multifund.pl
    To nie jest bank, tylko platforma pośrednika.

  • 4. Data: 2009-10-03 10:13:38
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > www.multifund.pl
    > To nie jest bank, tylko platforma pośrednika.

    Jakos budzi to we mnie watpliwosci.... Wolalbym bank bo to zawsze pewniejsza
    instytucja. A w tym multifund przelewow dokonuje sie na ich konto czy
    bezposrednio na konto wybranego tfi?

  • 5. Data: 2009-10-03 10:50:53
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    eg pisze:

    > Jakos budzi to we mnie watpliwosci.... Wolalbym bank bo to zawsze pewniejsza
    > instytucja. A w tym multifund przelewow dokonuje sie na ich konto czy
    > bezposrednio na konto wybranego tfi?

    AFAIK bezpośrednio na konto funduszu. Gdzieś to piszą na stronach
    multifund.pl sam nie korzystam więc nie jestem pewien.

  • 6. Data: 2009-10-03 10:53:11
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Paź, 11:49, "eg" <e...@w...pl> wrote:
> [...]
    > tez by nie byly to tylko fundusze tylko jednego towarzystwa oraz by oplaty

    W Aliorze sa fundusze Aliora, Skarbca, Aviva/CU, BlackRock - co jakis
    czas cos dochodzi. Ale nie wiem jak z oplatami, zgaduje, ze jakies sa.
    NIe korzystalem - kiedys tylko "aktywowalem" ta usluge bo jak sie ma
    ror to podobnie jak rachunek brokerski rachunek funduszy mozna
    "odpalic" sms'em.

  • 7. Data: 2009-10-03 11:12:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "eg" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale tez by nie byly to tylko fundusze tylko jednego towarzystwa oraz by
    > oplaty za nabycie byly jak w mbanku 0 zl?

    Fortis Bank ma w swojej ofercie kilka funduszy, oplata za nabycie/zbycie za
    posrednictwem platformy internetowej za 0 pln.

    http://www.fortisbank.com.pl/finanse-osobiste/polski
    e-i-zagraniczne-fundusze-inwestycyjne.htm

    MK

  • 8. Data: 2009-10-03 11:21:07
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Multibank? :)

    rzeczywiscie jak widze multibank tez ma, podobnie jak w mbanku

  • 9. Data: 2009-10-03 11:21:25
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    >W Aliorze sa fundusze Aliora, Skarbca, Aviva/CU, BlackRock - co jakis

    platne, porazka :(

  • 10. Data: 2009-10-03 16:28:08
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    13.07.2009 15:57:43
    Multifund.pl - wprowadzenie opłat manipulacyjnych - tylko dla nowych
    klientów
    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że decyzją Zarządu Netfield S.A. poczynając od dnia 14 lipca
    br. Platforma Inwestycyjna Multifund.pl wprowadza opłaty manipulacyjne z
    tytułu nabyć i konwersji funduszy dostępnych w Multifund.pl

    Uwaga! Decyzja ta nie dotyczy Klientów Multifund.pl który otworzyli Konta
    Klienta przed dniem 14 lipca br.

    Nasi dotychczasowi Klienci w dalszym ciągu mogą dokonywać nabyć, odkupień
    i konwersji bez opłat manipulacyjnych. Zasada ta obejmuje wszystkie
    fundusze inwestycyjne, których jednostki dotąd można było nabywać bez
    opłat.

    Dzięki wprowadzeniu opłat manipulacyjnych w Multifund.pl stopniowo
    pojawiać się będą fundusze towarzystw, które dotąd nie zgadzały się na
    wprowadzenie ich funduszy do oferty MUltifund.pl z powodu nie pobierania
    przez platformę opłat manipulacyjnych.

    Taka sytuacja ma już miejsce, jeśli chodzi o Noble Fund TFI. Wkrótce
    pojawią się też fundusze z oferty Superfund TFI, inne niż dostępny już
    bezprowizyjny Trend Plus B PLN. W przypadku tego typu produktów opłaty
    prowizyjne będą dotyczyły wszystkich naszych klientów.

    Prosimy o kontakt z pracownikami naszego BOK w przypadku pytań lub
    wątpliwości.

    Arkadiusz Salamon
    Wiceprezes Zarządu Netfield S.A.