  • 1. Data: 2006-02-24 13:19:36
    Temat: Czy w multi można wymusić zaksięgowanie przelewu wychodzącego?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Zrobiłem dziś przelew. Niestety nie zdążyłem na sesję i będzie wysłany
    w poniedziałek. A ja jutro muszę pokazać dowód nadania tego przelewu.
    Przed wysłaniem nie da się wydrukować w multi potwierdzenia wykonania
    operacji. Co tu teraz zrobić? Ma ktoś jakiś pomysł oprócz wydrukowania
    screena strony z napisem "jeśli chcesz ten przelew anulować, kliknij
    usuń"? :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 2. Data: 2006-02-24 13:24:48
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Samotnik wrote on 2006-02-24 14:19:
> [...]
    > operacji. Co tu teraz zrobić? Ma ktoś jakiś pomysł oprócz wydrukowania
    > screena strony z napisem "jeśli chcesz ten przelew anulować, kliknij
    Anulować i iść zapłacić na pocztę lub do jakiegoś okienka bankowego -
    tak, żeby dostać potwierdzenie nadania z piecząteczką.

    Pozdrawiam
    Michał M

    ps. albo skorzystać z banku, który nie ma opcji anulowania przelewu w
    takiej sytuacji i będzie można wydrukować potwierdzenie zlecenie przelweu.

  • 3. Data: 2006-02-24 14:12:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 24 Feb 2006 13:19:36 +0000 (UTC), w <dtn158$goh$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(-a):

> [...]
    > operacji. Co tu teraz zrobić? Ma ktoś jakiś pomysł oprócz wydrukowania
    > screena strony z napisem "jeśli chcesz ten przelew anulować, kliknij

    Anulować i wysłać z VW. Albo Inteligo.

  • 4. Data: 2006-02-24 15:07:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    r...@a...net.pl wrote:
    [...]

    > Anulować i wysłać z VW. Albo Inteligo.

    Inteligo ? Jesteś pewien ?
    KJ

  • 5. Data: 2006-02-24 16:51:00
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 24 Feb 2006 16:07:50 +0100, w <d...@b...kjonca.bogus>, Kamil
    Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > r...@a...net.pl wrote:
    > [...]
    >
    > Inteligo ? Jesteś pewien ?

    O tej godzinie jestem pewien. Za późno ;)

  • 6. Data: 2006-02-25 16:11:10
    Temat: Re: Czy w multi można wymusić zaksięgowanie przelewu wychodząceg
    Od: " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > operacji. Co tu teraz zrobić? Ma ktoś jakiś pomysł oprócz wydrukowania
    > screena strony z napisem "jeśli chcesz ten przelew anulować, kliknij

    Anulować przelew w sieci. Wybrać się do najbliższego oddziału Multi i zlecić
    przelew wychodzący prosząc jednocześnie o wydrukowanie potwierdzenia przelewu.
    Ten przelew będzie widoczny w wychodzących, ale nie można go już anulować i
    jest traktowany jak zrealizowany z datą zlecenia i tak też jest uznawany przez
    inne banki. Warto też czegoś nie wiedząc skorzystać z Multilinii, bo nie
    zawsze grupa wie wszystko ;-)

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 7. Data: 2006-02-25 16:20:20
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@N...gazeta.pl> napisal(a):

> [...]
    > inne banki. Warto też czegoś nie wiedząc skorzystać z Multilinii, bo nie

    Unikam jak ognia jakichkolwiek kontaktów z tym bankiem innych niż przed ekranem
    komputera lub bankomatu... :) To już wolałbym na pocztę pójść - kolejki
    krótsze i bardziej profesjonalny personel. :)