  • Data: 2003-10-04 19:20:22
    Temat: Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    news:k76unvgvfvmbuu4dsgt96etvq5obvd2o6n@4ax.com...

    Sorry, nie skojarzyłem Cię, opowiadałeś tu niedawno o swoich
    przejściach. Czy przypadkiem nie odpowiedziałem Ci wtedy, że od początku
    powinieneś był traktować się jak nie-klient i postępować zgodnie z takim
    założeniem?

    > Ja do Ciebie nic nie mam, ale powiedz w jakim banku pracujesz ? ;)))

    W żadnym. Serio. A nawet moja praca nie polega na codziennym
    kontakcie z klientami/petentami. Doświadczenia zbieram tylko od
    znajomych albo z obserwacji zachowań klientów będących w kolejce przede
    mną (kiedy już zdarzy mi się do takowej trafić). A skłonność do
    obserwacji mam dzięki kilku latom (od samego początku) spędzonym na
    forum pbb :-)

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl