  • 1. Data: 2003-06-12 12:33:44
    Temat: Czy w bankomatach sa kamery?
    Od: "aQa" <a...@i...pl>

    czy we wszystkich ,pytam tak z ciekawości :o)

    Szpieg

  • 2. Data: 2003-06-12 12:41:35
    Temat: Re: Czy w bankomatach sa kamery?
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "aQa" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > czy we wszystkich ,pytam tak z ciekawości :o)
    >
    > Szpieg

    tak, jak podchodzisz do bankomatu to ladnie sie ubierz, popraw fryzure i nie
    gadaj głupot :P

  • 3. Data: 2003-06-12 12:53:34
    Od: : RaQi : <n...@s...com>

    Użytkownik Robert z Łodzi napisał:

    [...]

    twierdzisz ze nie ma ?

    R,
    --

    &*(RaQi??) // --: Gdzie żyją RAQI : email: studio (at) post. pl :

    : Yahoo Messenger ID: TwojeStudio | GG: 328 28 00 :
    : Voice on net: msnbc.com

  • 4. Data: 2003-06-12 13:16:07
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik ": RaQi :" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Robert z Łodzi napisał:
    >
    > [...]
    >
    > twierdzisz ze nie ma ?

    Zależy co rozumiesz pod pojęciem "w bankomacie": w samym urządzeniu, czy w
    jego otoczeniu.
    ad 1) Nie ma
    ad 2) bardzo często

    MaciejK

  • 5. Data: 2003-06-12 13:51:10
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    > czy we wszystkich ,pytam tak z ciekawości :o)
    >
    > Szpieg

    Z tego co słyszałem była szajka złodzieji co wmontowali
    w bankomat kamerkę zeby podpatrzyć wpisywany pin
    a w drzwiach wejsciowych montowali skaner kart.
    Ale to było zdecydowanie sporadycznie, nie we wszystkich.

    Pozrawiam
    axell

  • 6. Data: 2003-06-12 14:05:42
    Od: t...@p...onet.pl

    [...]
    > Zależy co rozumiesz pod pojęciem "w bankomacie": w samym urządzeniu, czy w
> [...]
    Aktura to czy w bankomacie jest kamera czy nie zależy od producenta bankomatu i
    banku. IMHO widzialem bankomaty BGZetu wyposaone w kamere.

    TM