  • 1. Data: 2003-06-12 11:49:04
    Temat: kredyt hipoteczny - a moze zlotufki
    Od: "fumare" <f...@p...onet.pl>

    mam pytanie
    sledze pilnie liste i chodze po bankach
    w ciagu 2 tygodni musze zdecydowac sie na bank
    bo po wielu przeszkodach wkrotce sprzedam stare mieszkanie no i chce nowe
    ; )
    jakze wielkie bylo moje zdziwienie kiedy wczoraj
    w jednym z bankow b. sympatyczny pan mi powiedzial
    - We frankch? ja mam kredyt we frankach i to sie slabo oplaca

    no wiec teraz nie wiem co robic bo bylem zdecydowany na te opcje walutowa
    jak wielkie sie wiaze z tym ryzyko
    kredyt na kwote okolo 10000 CHF na 15 lat
    czy moze jednak zlotowy?

    --
    KOperX

  • 2. Data: 2003-06-12 12:02:13
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - a moze zlotufki
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > jak wielkie sie wiaze z tym ryzyko
    > kredyt na kwote okolo 10000 CHF na 15 lat

    Ja też polecam w złotówkach (a nie w zlotufkach). Mniejsze ryzyko niż w CHF a
    oprocentowanie ponizej 7%, zas przy wkładzie własnym 40% nawet poniżej 6,5%
    (np. w KB a od lipca także w PKOBP).
    Tensor1

    PS. O dodatkowych kosztach zwiazanych z kredytem w walucie poczytaj na grupie.

  • 3. Data: 2003-06-12 12:37:08
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > (np. w KB a od lipca także w PKOBP).

    > Tensor1

    > PS. O dodatkowych kosztach zwiazanych z kredytem w walucie poczytaj na

    Poniżej 7%? Fju.. fju..

    Ja mam w złotówkach i generalnie jestem zadowolony. Być może w walucie można

    uzyskac kredyt o te parę złotych taniej, ale z drugiej strony zobacz jaki masz

    spokój mając kredyt w PLN'ach. Zwisa Ci to i powiewa czy rośnie/spada euro,

    dolar czy frank. W długiej perspektywie i tak moze się zdarzyc wszystko, ale

    PLN'y przynajmniej ograniczają któtkotrwałe stresy związane z wahaniami kursu.

    Miłego dnia

    Tomek

  • 4. Data: 2003-06-12 14:26:29
    Od: t...@p...onet.pl

    > Poniżej 7%? Fju.. fju..
    Oczywiście, że poniżej. Czy masz kredyt mieszkaniowy z wkładem własnym około 20%
    niżej oprocentowany (np na poziomie 6%). A jeżeli tak to podaj bank. Nie mówie
    tutaj o tzw. promocjach, których "ATRAKCYJNOŚĆ" została na grupie dość
    gruntownie przedyskutowana. Pozdrowienia Tensor1.