eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy w Multibanku nigdy nie może być dobrze? › Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Date: Mon, 11 Jul 2005 17:42:14 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <dau444$s9u$1@inews.gazeta.pl>
    References: <datmdu$sng$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <j...@4...com>
    <datr3g$pe3$1@atlantis.news.tpi.pl> <dau2u4$med$1@news.onet.pl>
    <dau3bl$gnc$2@nemesis.news.tpi.pl> <dau3ad$opm$1@inews.gazeta.pl>
    <dau3tn$kmq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-988.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1121096644 28990 217.30.133.226 (11 Jul 2005 15:44:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jul 2005 15:44:04 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-User: glenn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:356790
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jaką reklamację...


    Pisemną. Z opisem sytuacji i żądaniem zadośćuczynienia (np. zwolnienia z
    opłat za konto przez jakiś czas).


    >Mnie w sprawie Multi nie zagniesz - ja mam
    > doświadczenie z reklamacjami w Multibanku. Oni je... gubią. Dzwonisz
    > po tygodniu i pytasz, jak tam Twoja reklamacja, a panienka na
    > multilinii "jaka reklamacja?
    > Ja u pana nie widzę żadnej reklamacji"... :D Jakie to proste - po
    > prostu system gubi reklamację ICoNamPanTerazZrobi. Jedyne wyjście to
    > nagrywać rozmowy.

    Widzę, że Ty z tych nieporadnych życiowo :-))) To dodam, że rzeczoną
    reklamację wysyłasz poleconym za potwierdzeniem odbioru. Do opisu
    poprzedniego zdarzenia dodajesz też te wzruszające historie o gubieniu
    zgłoszeń przez pracowników multilinii.


    > Pytaj dalej, mam jeszcze sporo historyjek. ;)

    Nie pytam dalej, bo mam wrażenie że bardzo Ci zależy na długotrwałych
    męczarniach (bo inaczej albo zmieniłbyś bank albo po prostu wyprostował
    sytuację pisemnie).


    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
    przyszłość/ Woody Allen

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1