eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy w Multibanku nigdy nie może być dobrze? › Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
  • Data: 2005-07-11 15:42:14
    Temat: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Jaką reklamację...


    Pisemną. Z opisem sytuacji i żądaniem zadośćuczynienia (np. zwolnienia z
    opłat za konto przez jakiś czas).


    >Mnie w sprawie Multi nie zagniesz - ja mam
    > doświadczenie z reklamacjami w Multibanku. Oni je... gubią. Dzwonisz
    > po tygodniu i pytasz, jak tam Twoja reklamacja, a panienka na
    > multilinii "jaka reklamacja?
    > Ja u pana nie widzę żadnej reklamacji"... :D Jakie to proste - po
    > prostu system gubi reklamację ICoNamPanTerazZrobi. Jedyne wyjście to
    > nagrywać rozmowy.

    Widzę, że Ty z tych nieporadnych życiowo :-))) To dodam, że rzeczoną
    reklamację wysyłasz poleconym za potwierdzeniem odbioru. Do opisu
    poprzedniego zdarzenia dodajesz też te wzruszające historie o gubieniu
    zgłoszeń przez pracowników multilinii.


    > Pytaj dalej, mam jeszcze sporo historyjek. ;)

    Nie pytam dalej, bo mam wrażenie że bardzo Ci zależy na długotrwałych
    męczarniach (bo inaczej albo zmieniłbyś bank albo po prostu wyprostował
    sytuację pisemnie).


    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
    przyszłość/ Woody Allen

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1