  • Data: 2005-07-11 15:46:33
    Temat: Re: Czy w Multibanku nigdy nie może być dobrze?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-07-11 17:40- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Samotnik, gdy pisał(a):

    > Jaką reklamację... Mnie w sprawie Multi nie zagniesz - ja mam doświadczenie
    > z reklamacjami w Multibanku. Oni je... gubią. Dzwonisz po tygodniu i pytasz,
    > jak tam Twoja reklamacja, a panienka na multilinii "jaka reklamacja?
    > Ja u pana nie widzę żadnej reklamacji"... :D Jakie to proste - po prostu
    > system gubi reklamację ICoNamPanTerazZrobi. Jedyne wyjście to nagrywać
    > rozmowy.

    Wystarczy przy składaniu reklamacji poprosić o nazwisko owej panienki i
    numer stosownej reklamacji. A w razie zagubienia złożyć reklamację na
    brak odpowiedzi na pierwszą,. Tylko nie po tygodniu, tylko po czterech.
    Ale to wiesz, jako wszechstronnie doświadczony ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****