eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty? › Re: Czy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty?
    Date: Sat, 26 Mar 2005 09:16:39 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <d23ucr$b4p$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d21nu8$eq1$1@inews.gazeta.pl> <d21ol3$osi$1@opal.futuro.pl>
    <d225jn$24q$2@nemesis.news.tpi.pl> <d2399c$lro$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d23a1p$ik2$1@news.elsat.net.pl> <d23n72$eub$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: umsldial-073.umsl.edu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1111850204 11417 134.124.144.73 (26 Mar 2005 15:16:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Mar 2005 15:16:44 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <d23n72$eub$1@opal.futuro.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:341644
    [ ukryj nagłówki ]

    August wrote:
    >>tylko, że nic nie daje... istnieje dużo sklepów, gdzie CVV2 nie jest
    >>wymagany,
    >
    >
    > To chyba jakieś B2B, mikropłatności, stały klient w sklepie itp. ale zwykłe
    > transakcje detaliczne bez wcześniejszej obustronnej wymiany umów ?

    e tam.
    mnóstwo sklepów internetowych nie chce żadnego cvv2, a numer karty mozna
    podac przez telefon.



    >
    >
    >
    >>a jeśli już jest, to i nie jest weryfikowany...
    >
    >
    > Nawet jeśli mówisz że cvv2 nie jest weryfikowane to chyba w przypadku
    > reklamacji istnieje mozliwość sprawdzenia czy podano właściwy cvv2 u
    > pośrednika. Jeśli nie to chyba reklamacja którą kieruję do banku a bank do
    > pośrednika transakcji jest rozpatrywana pozytywnie i za
    > tę transakcję odpowiada pośrednik że w takiej formie ją przepuścił.
    Reklamacja z cvv i czy bez wygląda tak samo.


    Jeśli
    > cvv2 jest poprawny to w sumie ciężko byłoby udowodnić że to nie ty użyłeś
    > tej karty albo że dochowałeś należytej staranności w chronieniu cvv2.
    Ciżeko dochować należytej staranności w chornieniu cvv2, który jest
    wydrukowany na karcie.



    > Takimi przemyśleniami się kierowałem zamazując, co ja mówię - zdrapując
    > ostrym narzędziem te wytłoczenie cvv2 .
    >
    ktre karty mają tłoczone cvv2?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1