    From: "mindex" <m...@n...idea.net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy sprzedawca ma prawo ręcznie wklepać nr karty?
    Date: Sat, 26 Mar 2005 02:26:34 +0100

    Użytkownik "Wlodzimierz " napisał

    > Tego nie jestem tego pewien, patrz punkt 3 :
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/id_product=0
    00000000000100/PROD_more=1
    > 3/grupa=1/zone=-1/section=indy

    1. link Ci sie zlamal :) uzywaj jakiegos tinyurl'a w przyszlosci [np.
    http://tiny.pl], TIA

    2. Punkt 3? Chodzi Ci o ten: "3. Posiadacz/użytkownik karty powinien
    przechowywać dowody operacji do momentu otrzymania wyciągu z rachunku"? Moze
    2-gi, gdzie jest cos o operacjach w Internecie? :)
    Mimo brzmienia tego punktu uwazam, ze ta karta nie pozwala na placenie w
    Internecie. Ten text bank pewnie umiescil "na zas". A moze dotyczy tylko tej
    karty wydanej pilotazowo...(?)

    Przed chwila dwoch konsultantow PKO BP potwierdzilo mi, ze karta PKO Ekspres
    Visa Electron nie mozna placic w Internecie. Rozmawialem z nim pod numerami
    0 800 120 139 (ogolna infolinia banku) i 0 800 124 365 (Kartolinia).
    Nie chce mi sie szukac umowy o karte w szufladzie :) ... Jednak znalazłem -
    w Umowie nic o Internecie, w ogole niewiele, ale za to "skierowanie" do
    regulaminu. Mam i regulamin (Regulamin wydawania i uywania karty debetowej
    dla osob fizycznych). W par. 16 czytam, ze karta sluzy do: [...] 2)
    "dokonywania platnosci za towary lub uslugi, z wylaczeniem operacji
    dokonanych przez Internet, realizowanyc telefonicznie lub pisemnie"...

    Nadal wiec uwazam, ze nie zaplacisz swoja karta w Internecie.

    > Moja wyglada jak ta z prawej u gory. Czy ma mikroprocesor? Wątpię.

    Ja tez :)

    > Będę musiał często pobierać wyciągi, albo wymienic kartę.

    chyba nie koniecznie.choc jesli bedziesz przez to spokojniejszy to wymien.

    pzdr.

    --
    mindex
    mindex[at]idea[dot]net[dot]pl