  • 11. Data: 2002-04-12 11:21:30
    Temat: Re: Czy sa takie banki w Warszawie...
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>
    > Moze powinienem inaczej postawic pytanie - np. Czy w kazdym banku w
    Warszawie
    > moge zalozyc rachunek, ktory umozliwi mi obsluge w inny sposob niz w
    > macierzystym oddziale, czy tez sa jeszcze jakies rodzynki :-))

    stawiaj te pytania jasniej - chcesz byc obslugiwany tylko w oddziale
    macierzystym czy poza?

    czy chodzi ci o bank i ktory nie umozliwia obslugi rachunku z innego
    oddzialu dla zadnych produktow - wszystko trzeba po staremu zalatwiac w
    swoim oddziale?

    jeden taki produkt bankowy cie nie zadowala - bank musi calkowicie byc
    izolowany?
    Jesli to ma byc "rodzynek" to jakis stary ten rodzynek ;-)
    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-04-12 12:15:22
    Od: <y...@y...pl>

    > OK, ale nie do konca o to mi chodzilo.
    > Mialem na mysli bank, ktory technicznie nie umozliwia transakcji poza
    > oddzialem, a w tym przypadku bank jedynie wyraza zgode na takie rozwiazanie w
    > okreslonej sytuacji - chociaz technicznie jak najbardziej taka mozliwosc
    > udostepnia...
    w 100LICY znam:
    Bank Społem - ul. Grażyny chyba 15
    MBR - nie pamietam adresu ale na Pradze
    Za to w okolica
    Bank Rolnictwa i Rzemiosła - Pruszków
    Bank Spółdzielczy w Babicach(chyba że się zintegrował z innymi BS albo BGZ)
    y.

  • 13. Data: 2002-04-12 20:47:00
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > stawiaj te pytania jasniej

    Postaram sie...

    > chcesz byc obslugiwany tylko w oddziale
    > macierzystym czy poza?

    Nie chodzi o moje preferencje, tylko o ciekawosc. Ja juz mam konto
    (odmiejscowione) :-)

    > czy chodzi ci o bank i ktory nie umozliwia obslugi rachunku z innego
    > oddzialu dla zadnych produktow - wszystko trzeba po staremu zalatwiac w
    > swoim oddziale?

    Dokladnie tak. W dodatku bez udostepnienia innego kanalu dostepu - np. telefonu.

    > jeden taki produkt bankowy cie nie zadowala - bank musi calkowicie byc
    > izolowany?

    To nie chodzi o moje zadowolenie, tylko - jak juz pisalem wczesniej - o
    akademicka ciekawosc.

    > Jesli to ma byc "rodzynek" to jakis stary ten rodzynek ;-)

    Owszem :-)

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 14. Data: 2002-04-12 20:49:30
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Bank Rolnictwa i Rzemiosła - Pruszków
    > Bank Spółdzielczy w Babicach(chyba że się zintegrował z innymi BS albo BGZ)

    Dzieki, wlasnie o to mi chodzilo.
    Czyli jednak takowe banki jeszcze istnieja :-)

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 15. Data: 2002-04-23 21:15:54
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

> [...]
    > moge zalozyc rachunek, ktory umozliwi mi obsluge w inny sposob niz w
    > macierzystym oddziale, czy tez sa jeszcze jakies rodzynki :-))

    BGK ?
    Beniowa