  • 11. Data: 2020-04-13 10:16:35
    Temat: Re: Czy profil zaufany da się założyć całkowicie przez internet?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W oddziale ZUS można [było bez zarazy].

    -----

  • 12. Data: 2020-04-13 10:18:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Potwierdzam.

    -----
    > jedynym sensownym rozwiązaniem wszelkich problemów z "via bank" było unieważnienie
    PZ i założenie nowego "via urząd" osobiście.

  • 13. Data: 2020-04-13 13:22:01
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 kwietnia 2020 10:28:54 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Takie jeden polityk w telewizji twierdzi że się NIE DA
    >
    > Jak to jest?

    Ma byc w ustawie tymczasowy PZ - tworzony calkowicie przez interrnet - via
    wideoweryfikacja - ale nie bedzie mial wszystkich funkcji standardowego PZ. TEn
    ostatni mozna potwierdzic fizycznie np. w US lub ZUS lub zalozyc za posrednictwem
    banku (o ile konto bylo zakladane w oddziale lub kurier )chociaz tez nie kazdy)).
    Sprawe zalatwia tez podpis kwalifikowany - bo tez sluzy do potwierddzenia

  • 14. Data: 2020-04-13 13:48:01
    Temat: Re: Czy profil.
    Od: "FD" <g...@u...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Wierzysz w to, że nie pozdychamy?

    Jest możliwe, że ty zdechniesz.

  • 15. Data: 2020-04-13 14:17:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 12 kwietnia 2020 23:07:41 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

    > A ja to zrobiłem przedwczoraj. Daje się bez większego problemu.

    Ładne - ale co z SMSami potwierdzającymi?
    "Bezpośrednie" czy nadal via bank?
    Chociaż ZTCP to z dwojga złego logowanie potrafi być bardziej upierdliwe.

  • 16. Data: 2020-04-13 21:01:44
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Ładne - ale co z SMSami potwierdzającymi?
    > "Bezpośrednie" czy nadal via bank?
    > Chociaż ZTCP to z dwojga złego logowanie potrafi być bardziej upierdliwe.

    Bezpośrednio. Poznasz po tym, że mają 8 cyfr, czyli są bardziej u.

    --
    Grzexs

  • 17. Data: 2020-04-13 22:43:44
    Od: MK <m...@i...pl>

    Da sie. Ostatnio przegapiłem termin odnowienia profilu i mi wygasł. Utworzylem nowy
    przez PKO BP. Nie jest to, to samo, co logowanie sie przez bank. Zakładasz nowy
    profil, a uwierzytelnia PKO BP.

    MK

  • 18. Data: 2020-04-13 22:56:25
    Od: Maniak <x...@a...com>

    W dniu 13.04.2020 o 22:43, MK pisze:
> [...]
    nowy przez PKO BP. Nie jest to, to samo, co logowanie sie przez bank. Zakładasz nowy

    Gdzie podany jest termin ważności profilu zaufanego? Ewentualnie jak
    długo jest ważny?
    Mam przysłane e-mailem potwierdzenie utworzenia PZ (przez PKO BP), ale
    żadnego terminu ważności tam nie ma.
    Czy poza takim potwierdzeniem powinni przysłać jeszcze jakiś dokument?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2020-04-13 23:32:17
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    W dniu 2020-04-13 o 22:56, Maniak pisze:

> [...]
    > żadnego terminu ważności tam nie ma.
    > Czy poza takim potwierdzeniem powinni przysłać jeszcze jakiś dokument?

    Wejdź na swój profil zaufany przez pz.gov.pl (jest tam odnośnik do
    logowania przez bank, skoro tak się zautoryzowałeś) i zobacz zakładkę
    ,,Mój profil zaufany".

    --
    Grzexs

  • 20. Data: 2020-04-13 23:36:23
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    W dniu 2020-04-13 o 23:32, Grzexs pisze:

    > Wejdź na swój profil zaufany przez pz.gov.pl (jest tam odnośnik do
    > logowania przez bank, skoro tak się zautoryzowałeś) i zobacz zakładkę
    > ,,Mój profil zaufany".

    Znaczy kliknij na ,,Logowanie" i przerzuci na stronę, gdzie można wybrać
    sposób logowania.

    --
    Grzexs