  • 1. Data: 2002-11-22 01:57:09
    Temat: Czy mozna wziasc kredyt pod lokate?
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Witam,

    Ostatnio mialem taka ciekawe historie w Kredyt Banku. Potrzebowalem szybko p
    ieniedzy, ktore mialem na rocznej lokacie. Do konca lokaty zostalo zaledwie
    kilka dni (slynne lokaty antybelkowe) i nie chcialem jej zrywac, zeby nie st
    racic wiekszosci odsetek. Pomyslalem wiec, ze moge wziasc kredyt pod lokate,
    ale niestety za cholere nie chcieli mi go udzielic. Glownym argumentem banku
    bylo konto studenckie i brak umowy o prace (pracuje na comiesieczne umowy zl
    ecenia). Od zalozenie konta, obroty na rachunku byly naprawde spore (z pewno
    sia kwalifikowalo by sie na VIPa), no a co najwazniejsze przeciez chcialem w
    ziasc dokladnie tyle pieniedzy co mialem na lokacie. Pani w banku tlumaczyla
    sie wewnetrznymi przepisami banku...

    Chcialem sie dowiedziec jak jest w innych bankach? Czy jest jakis bank bardz
    iej przyjazny klientowi?

    milego dnia

    Kroko

  • 2. Data: 2002-11-22 06:19:38
    Temat: Re: Czy mozna wziasc kredyt pod lokate?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ark2r3$5hp$1@news.tpi.pl, Kroko wrote:

    > Chcialem sie dowiedziec jak jest w innych bankach?

    Lukas zapowiadal od razu (tj. rok temu), i faktycznie wprowadzil taki kredyt
    preferencyjny pod lokate obronną. Ale nie korzystałem, więc szczegółów nie
    znam.

  • 3. Data: 2002-11-22 09:59:34
    Od: k...@w...pl

    Może nie konkretnie kredyt, ale kartę kredytową daje BPH PBK. Co prawda musisz
    mieć trochę więęcej lokaty niż limitu, ale zawsze coś.
    kmykow

  • 4. Data: 2002-11-23 17:57:35
    Od: s...@p...onet.pl

    > Chcialem sie dowiedziec jak jest w innych bankach? Czy jest jakis bank bardz
    > iej przyjazny klientowi?

    W Lukas Banku, pod zastaw każdej lokaty(Obronne, terminowe, dyskontowe)
    bez dokumentów o dochodach.

    cześć