  • 1. Data: 2003-08-13 17:27:09
    Temat: Czy można wypłacić z konta w kasie więcej niż się ma ?
    Od: "Zbyszek Kłos" <z...@x...wp.pl>

    Witam,

    Chodzi o przypadek koeżanki żony, która ma konto ROR w PKO BP i otwaty
    kredyt debetowy na 2500 zł.
    Problem poelga na tym że wypłacała pieniądze w kasie przekraczając ten debet
    (nie wiele co prawda ale zawsze) co spowodowało, że po paru takich wyskokach
    bank zamknął kredyt i kazał zwrócić całe zadłużenie w ciągu 7 dni.
    Jednak ta koleżanka czuje się usprawiedliwiona faktem, że skoro kasa jej
    pieniądze wypłaciła to znaczy że mogła wypłacić więcej i dla niej oznaczało
    to zgodę banku na przekroczenie dopuszczalnego debetu. Koleżanka była
    świadoma, że przekracza dopuszczalne saldo debetowe (czego zabrania
    regulamin kredytu) a więc ma za swoje ale...

    Dlaczego mogła wypłacić w kasie więcej niż dopuszczalny debet ??? Kasa nie
    powinna jej wypłacić tych pieniędzy bo to nie były jej pieniądze ani nawet
    takie, które bank chciał by jej pożyczyć. Gdyby mając debet na 2000 poszła
    do kasy i poprosiła o wypłatę kwoty która by spowodowała debet na poziomie
    20000 to by jej wypłacili ???

    Czy tak jest tylko w PKO BP czy gdzie indziej też ?
    Mi samemu kiedyś się to udało zrobić ale nie przez wypłatę w kasie ani z
    bankomatu ale dlatego, że byłem blisko granicy a bank (Pekao SA) nagle
    postanowił ociążyć konto debetem z karty MC o 10 dni wcześniej niż zwykle...

    Pozdrawiam,
    Zbyszek

  • 2. Data: 2003-08-13 17:43:48
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > świadoma, że przekracza dopuszczalne saldo debetowe (czego zabrania
    > regulamin kredytu) a więc ma za swoje ale...

    moze wszystkie jej obciazenia jeszcze nie zostaly zaksiegowane i dlatego
    kasjer ich nie widzial
    i stad mogla dokonac wyplaty

    jezeli przekraczala notorycznie przyznany limit to bank mial prawo jej
    cofnac zgode na debet
    i w przyszlosci bedzie miala problemy, gdyz zostanie potraktowana jako
    niesolidny klient

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 3. Data: 2003-08-13 22:35:04
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Zbyszek Kłos napisał:

> [...]
    > świadoma, że przekracza dopuszczalne saldo debetowe (czego zabrania
    > regulamin kredytu) a więc ma za swoje ale...

    Tia, a jesli zobaczę kobietę ze złotym łańcuszkiem na ulicy i zerwę go
    jej tak, że nie zauważy, to znaczy, że jestem usprawiedliwony, bo nikt
    nie protestował? ;)

    PKO księguje operacje na koncie po zakończeniu dnia, plus nie wiem, czy
    korzystają z jakiegos własnego systemu przesyłu informacji czy z Elixiru
    - wniosek - opóźnienie w aktualizacji stanu konta może wynosić min. 1
    dzień. A salda trzeba pilnowac samemu.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-08-14 13:31:38
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > postanowił ociążyć konto debetem z karty MC o 10 dni wcześniej niż zwykle...

    W Banku Ochrony Środowiska tez tak mozna. Wyplacilem 1000zl z bankomatu, a
    potem 2500zl z konta, ktore wplynelo dzien wczesniej. Nie mieli transakcji z
    bankoamtu wiec wzialem 25000. Wieczorem okolo 18 dzwoni do mnie baba z tego
    dziadowego banku i opierdziele czemu wzialem 2500zi i teraz ma problemy przeze
    mnie ! Oczywiscie poslalem jej kilka ch**** i sie zamknela. Next day przelalem
    brakujace 1000zl i czekam czy mi nalicza na to jakas kare lub prowizje. Nie
    polecam tego banku jak i mBanku, multibanku, bgz, bz wbk, ing, kredytbanku i
    pekao. Zle wspomnienia mam od nich.

    Pozdrawiam - kubakj || k...@p...onet.pl || usun SPAM z adresu email
    Realizuje platnosci PayPal - szybko, tanio i bezpiecznie.

  • 5. Data: 2003-08-14 15:23:31
    Od: "Rafi" <r...@i...pl>

    Użytkownik napisał(a) w wiadomości

[...]
    ::
    :: ----------------------------------------------------
    ---------------------
    ------
[...]

    Może to Ty jakiś dziwny jesteś...? ;-)

    No offence :-)

    --
    Pozdrawiam.
    Rafi

  • 6. Data: 2003-08-14 18:55:36
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Rafi" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Może to Ty jakiś dziwny jesteś...? ;-)

    Dziwny to może nie. Wymagający. Ale do tego też trzeba kultury... A tego to
    koledze momentami brakuje...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 7. Data: 2003-08-14 19:12:57
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    > Może to Ty jakiś dziwny jesteś...? ;-)
    >
    > No offence :-)
    >

    > --
    > Pozdrawiam.
    > Rafi

    Mowilo mi to wiele ludzi, ale o co teraz chodzi ?

  • 8. Data: 2003-08-16 19:43:15
    Od: "Rafi" <r...@i...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a) w wiadomości news:bhglv2$jss$1@news.onet.pl:

    :: Dziwny to może nie. Wymagający. Ale do tego też trzeba kultury... A
    :: tego to koledze momentami brakuje...

    ...i do tego obrażalski :-D

    Wyluzuj. Wakacje są...

    --
    Pozdrawiam.
    Rafi

  • 9. Data: 2003-08-16 19:47:25
    Od: "Rafi" <r...@i...pl>

    ::: Może to Ty jakiś dziwny jesteś...? ;-)
    :::
    ::: No offence :-)
    :::
    :::
    ::: --
    ::: Pozdrawiam.
    ::: Rafi
    :::
    :: Mowilo mi to wiele ludzi, ale o co teraz chodzi ?

    Może o to:

[...]

    A może to ja jakiś dziwny jestem, że zareagowałem... ;-)

    Też proszę o więcej luzu, bo przecież lato jest... :-)

    --
    Pozdrawiam.
    Rafi

  • 10. Data: 2003-08-16 19:50:45
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    Next day przelalem
    > brakujace 1000zl i czekam czy mi nalicza na to jakas kare lub prowizje.
    I jak naliczyli?
    Nie
    > polecam tego banku
    A który,pytam poważnie?
    jak i mBanku, multibanku, bgz, bz wbk, ing, kredytbanku i
    > pekao. Zle wspomnienia mam od nich.
    Czym konkretnie podpadli?
    Pozdrawiam
    Marcin