  • 11. Data: 2003-08-18 08:24:21
    Temat: Re: Czy można wypłacić z konta w kasie więcej niż się ma ?
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > Mi samemu kiedyś się to udało zrobić ale nie przez wypłatę w kasie
    ani z
    > bankomatu ale dlatego, że byłem blisko granicy a bank (Pekao SA)
    nagle

    W PKOBP dość łatwo przekroczyć przyznane limity. Mnie się zdarzyło, że
    najpierw bankomat (PKOBP) nie chciał mi wypłacić 200 zł i ostrzegł o
    braku środków, a potem wypłacił 50 zł bez problemu. Ciekawe, że było
    na koncie dostępnych 47.50... No i te 2.50 jakoś tak przeszły. Jeszcze
    ciekawsze, że w ten sam dzień przyszła wpłata na kwotę znacznie
    większą, niż te 2.50.

    I przy okazji pytanie - jeśli tego samego dnia robię wypłatę na kwotę
    większą, niż mam dostepnych środków, i tego samego dnia jest wpłata to
    niwelująca, czy to się liczy za niedozwolony debet?

    Grzexs

  • 12. Data: 2003-08-18 16:17:06
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Grzexs" <g...@g...pl> wrote in message
    > I przy okazji pytanie - jeśli tego samego dnia robię wypłatę na kwotę
    > większą, niż mam dostepnych środków, i tego samego dnia jest wpłata to
    > niwelująca, czy to się liczy za niedozwolony debet?

    Nie wiem jak w PKO BP, ale w Multibanku tak.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak