    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy można wypłacić z konta w kasie więcej niż się ma ?
    Date: Thu, 14 Aug 2003 00:35:04 +0200

    Zbyszek Kłos napisał:

    > Problem poelga na tym że wypłacała pieniądze w kasie przekraczając ten debet
    > (nie wiele co prawda ale zawsze) co spowodowało, że po paru takich wyskokach
    > bank zamknął kredyt i kazał zwrócić całe zadłużenie w ciągu 7 dni.
    > Jednak ta koleżanka czuje się usprawiedliwiona faktem, że skoro kasa jej
    > pieniądze wypłaciła to znaczy że mogła wypłacić więcej i dla niej oznaczało
    > to zgodę banku na przekroczenie dopuszczalnego debetu. Koleżanka była
    > świadoma, że przekracza dopuszczalne saldo debetowe (czego zabrania
    > regulamin kredytu) a więc ma za swoje ale...

    Tia, a jesli zobaczę kobietę ze złotym łańcuszkiem na ulicy i zerwę go
    jej tak, że nie zauważy, to znaczy, że jestem usprawiedliwony, bo nikt
    nie protestował? ;)

    PKO księguje operacje na koncie po zakończeniu dnia, plus nie wiem, czy
    korzystają z jakiegos własnego systemu przesyłu informacji czy z Elixiru
    - wniosek - opóźnienie w aktualizacji stanu konta może wynosić min. 1
    dzień. A salda trzeba pilnowac samemu.

    Flyer