  • Data: 2003-08-14 15:23:31
    Temat: Re: Czy można wypłacić z konta w kasie więcej niż się ma ?
    Od: "Rafi" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał(a) w wiadomości
    news:0219.000002cd.3f3b8f39@newsgate.onet.pl:

    :: przelalem
    :: brakujace 1000zl i czekam czy mi nalicza na to jakas kare lub
    :: prowizje. Nie polecam tego banku jak i mBanku, multibanku, bgz, bz
    :: wbk, ing, kredytbanku i pekao. Zle wspomnienia mam od nich.
    ::
    :: ----------------------------------------------------
    ---------------------
    ------
    :: Pozdrawiam - kubakj || k...@p...onet.pl || usun SPAM z
    :: adresu email Realizuje platnosci PayPal - szybko, tanio i
    :: bezpiecznie.
    ------

    Może to Ty jakiś dziwny jesteś...? ;-)

    No offence :-)