  • 1. Data: 2002-04-27 11:57:43
    Temat: Re: Czy mi się wydaje, czy...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ze strony Inteligo zniknął news o zakończeniu promocji?
    Nie wydaje Ci sie. Zniknal tak samo kiedy ja pisalem na grupie newsa z hogi.
    Nastepnego dnia juz nie bylo.

  • 2. Data: 2002-04-27 11:57:54
    Temat: Czy mi się wydaje, czy...
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Ze strony Inteligo zniknął news o zakończeniu promocji?

  • 3. Data: 2002-04-27 11:58:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ze strony Inteligo zniknšł news o zakończeniu promocji?

    Aha ;)
    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=79

    Maciej

  • 4. Data: 2002-04-27 12:09:53
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:aae3q9$au4$1@news.tpi.pl...

    > Aha ;)
    > http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=79
    >
    > Maciej

    Biedna ta konsultantka, do której zadzwonię ;-)

  • 5. Data: 2002-04-27 13:04:45
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "- Dzien dobry, chcialbym sie dowiedziec kiedy konczy sie promocja zwiazana
    z oplatami.
    - 6 maja, ... (podaje szczegoly)..., dodatkowo informacje sa na stronie
    glownej Inteligo, lub po zalogowaniu.
    - Na stronie glownej nie ma.
    - Ne?
    - Nie.
    - A jeszcze dzisiaj byl. To bedzie w zakladce "nowosci".
    - Tez nie ma.
    - Tez nie? A jeszcze dzisiaj byl.
    - Czyli dowiem sie dopiero po zalogowaniu?
    - Jesli jeszcze jest."

    =)

  • 6. Data: 2002-04-27 13:11:42
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:aae7of$g0m$1@news.onet.pl...

> [...]
    > - Tez nie ma.
    > - Tez nie? A jeszcze dzisiaj byl.
    > - Czyli dowiem sie dopiero po zalogowaniu?

    Usunięcie linka do tej wiadomości jest chamskie, beszczelne, głupie,
    nieetyczne...
    Inteligo ma z pewnością fajną zabawę.

  • 7. Data: 2002-04-27 14:09:20
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > - Czyli dowiem sie dopiero po zalogowaniu?
    > - Jesli jeszcze jest."

    Jest nadal widoczny po zalogowaniu ;(
    Czas pakować manatki...

  • 8. Data: 2002-04-27 14:27:51
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Jest nadal widoczny po zalogowaniu ;(
    > Czas pakować manatki...

    Nara =) Ja zostaje =)

  • 9. Data: 2002-04-27 14:28:23
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Usunięcie linka do tej wiadomości jest chamskie, beszczelne, głupie,
    > nieetyczne...
    > Inteligo ma z pewnością fajną zabawę.

    Ale z drugiej strony TOiP jest aktualna a po zalogowaniu jest ten link.

  • 10. Data: 2002-04-27 16:16:09
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:aaeck8$mho$1@news.onet.pl...

    > Nara =) Ja zostaje =)

    Ja też zostaję, 99 groszy mnie nie zbawi, ale stracili w moich oczach...